Tysiące promocyjnych opakowań Mullermilch, a wśród nich pięć wyjątkowych butelek – każdy, kto po ich otwarciu usłyszy donośne „MUUH”, wygrywa 10 tys. euro. Mucząca loteria to najważniejsze wydarzenie w roku dla Mullermilch, lidera segmentu mlek smakowych w Polsce.
Obecnie wśród tysięcy promocyjnych produktów Mullermilch dedykowanych na polski rynek, ukryte jest łącznie aż 50 tys. euro. Loteria oparta na prostym mechanizmie instant win pozwala poczuć radość z wygranej natychmiast po odkręceniu butelki.
- Kampania Mullermilch MUUH promuje unikalną w skali kraju loterię bazującą na mechanizmie instant win, gdzie informacja o wygranej jest przekazywana za pośrednictwem sygnału dźwiękowego ukrytego w produkcie. Dzięki temu, szczęśliwy zwycięzca natychmiast dowiaduje się o wygranej w nowej, humorystycznej formie. Ufamy, że takie odświeżenie mechanizmu wpłynie na duże zainteresowanie promocją – precyzuje Ada Fiedorow, Brand Manager Muller Polska.
Muczącej promocji Mullermilch towarzyszy dedykowana strona www.mullermuuh.com, na której znajdują się zasady i regulamin loterii, a także formularz zgłoszeniowy dla zwycięzców. Kampanię wspierają również działania ATL i BTL prowadzone w wybranych sieciach handlowych i sklepach oraz spot reklamowy 15” wyjaśniający mechanizm loterii, emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat) oraz tematycznych. Kampania w Polsce potrwa do 31 października 2016 roku. Za obsługę kampanii odpowiada agencja Riverwood, działania PR nadzoruje agencja dotPR.
Źródło: dotPR