logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullermilch z nową kampanią w Polsce

  PR 22.09.2016, przeczytano 1934 razy
ilustracjastrzałka

Tysiące promocyjnych opakowań Mullermilch, a wśród nich pięć wyjątkowych butelek – każdy, kto po ich otwarciu usłyszy donośne „MUUH”, wygrywa 10 tys. euro. Mucząca loteria to najważniejsze wydarzenie w roku dla Mullermilch, lidera segmentu mlek smakowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mullermilch-z-nowa-kampania-w-polsce,30006,artykul.html

Obecnie wśród tysięcy promocyjnych produktów Mullermilch dedykowanych na polski rynek, ukryte jest łącznie aż 50 tys. euro. Loteria oparta na prostym mechanizmie instant win pozwala poczuć radość z wygranej natychmiast po odkręceniu butelki.

- Kampania Mullermilch MUUH promuje unikalną w skali kraju loterię bazującą na mechanizmie instant win, gdzie informacja o wygranej jest przekazywana za pośrednictwem sygnału dźwiękowego ukrytego w produkcie. Dzięki temu, szczęśliwy zwycięzca natychmiast dowiaduje się o wygranej w nowej, humorystycznej formie. Ufamy, że takie odświeżenie mechanizmu wpłynie na duże zainteresowanie promocją – precyzuje Ada Fiedorow, Brand Manager Muller Polska.

Muczącej promocji Mullermilch towarzyszy dedykowana strona www.mullermuuh.com, na której znajdują się zasady i regulamin loterii, a także formularz zgłoszeniowy dla zwycięzców. Kampanię wspierają również działania ATL i BTL prowadzone w wybranych sieciach handlowych i sklepach oraz spot reklamowy 15” wyjaśniający mechanizm loterii, emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat) oraz tematycznych. Kampania w Polsce potrwa do 31 października 2016 roku. Za obsługę kampanii odpowiada agencja Riverwood, działania PR nadzoruje agencja dotPR.

Źródło: dotPR

www.dotpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764