logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na Onemulti

  PR 27.06.2019, przeczytano 672 razy

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media, influencer marketing i content marketing.  Spółka przedstawiła nowe logo i nową stronę www.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multi-communications-i-multi-event-zmieniaja-nazwy-na-onemulti,383034,artykul.html

Rebranding agencji to kontynuacja i ukoronowanie długofalowego procesu zmiany, który w OneMulti zaczął się jeszcze przed kilku laty. Do spółki używającej do tego tygodnia nazwy Multi Communications sp. z o.o. sp.k. należały dwa osobne brandy: Multi Communications i Multi Event. Wraz ze zmianą nazwy na OneMulti sp. z o.o. sp.k. agencja zmienia też wizualizację, logotyp i swoją witrynę internetową.

– OneMulti to jedna strategia i wiele taktyk na dotarcie do widowni. Jeden zespół i wiele kanałów komunikacji. To jedna opowieść, dla której możemy zaoferować wiele sposobów na jej dostarczenie do widowni. Choć jako firma istniejemy na rynku od 29 lat – od 7 kwietnia 1990 roku – to stale zmieniamy się, dopasowując do nowych warunków biznesowego otoczenia i wyprzedzając oczekiwania klientów – mówi Mariusz Pleban, CEO i właściciel agencji.

Sednem komunikacji marketingowej jest powodowanie zmiany w myśleniu i działaniu ludzi. Tym co stymuluje do działania najmocniej jest wywołująca emocje dobra opowieść, zbudowana na faktach.

– Od lat działamy w zgodzie z tymi stwierdzeniami. Chcemy stanowić jeden silny zespół, zdolny zrealizować działania poprzez wiele kanałów komunikacji i usług. Chcemy trafiać do ludzi, inspirować, zmieniać ich myślenie bez granic narzucanych przez definicje dziedzin komunikacji marketingowej – dodaje Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

– OneMulti to energia pochodząca z bliskiego zestawienia dwóch określeń: liczby jeden i słowa znaczącego wiele. Naszą pozytywną energię i optymizm w działaniu doskonale oddaje też nowe logo firmy, wprowadzone przy okazji rebrandingu – wyjaśnia Mariusz Pleban.

Specjalizacjami One Multi są public relations, event marketing, social media, influencer marketing i content marketing.

Źródło: Agencja OneMulti sp. z o.o. sp.k.

www.onemulti.pl

Dodatkowe informacje:

Zmiana dotyczy nazwy. Nie zmienia się NIP, numer REGON ani siedziba firmy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764