logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multicolour - letnie kolory Cezeksu

  PR 31.07.2002, przeczytano 2386 razy

Cezex – największy w Polsce pod względem zaangażowania kapitałowego – dystrybutor papierów i kartonów dla poligrafii wprowadza nowy produkt – Multicolour, wybór biurowych papierów w dwudziestu trzech miłych dla oka barwach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multicolour---letnie-kolory-cezeksu,1126,artykul.html

Papiery Multicolour sprzedawane są w paczkach po 250 arkuszy, czyli równych połowie ryzy. Paczki opakowane są folią nieprzepuszczającą wilgoci.

Papiery Multicolour doskonale nadają się do wykorzystania zarówno w kserografie jak i w drukarkach laserowych, atramentowych oraz igłowych. Mogą być z powodzeniem stosowane do rysowania, wykonywania prac artystycznych, pakowania drobnych prezentów oraz jako papier listowy. Multicolour przydatny jest również do offsetowego drukowania cenników, ulotek czy zawiadomień. Może być pokrywany lakierem utwardzanym światłem ultrafioletowym, laminowany oraz poddawany wszelkim operacjom introligatorskim.

Papiery biurowe Multicolour dostępne są w dwudziestu trzech barwach: po cztery odcienie zieleni, błękitu, czerwieni oraz żółci, po dwa – różowego, fioletu i barwy kremowej. Dwudziestą trzecią jest barwa jasnopomarańczowa. Cezex oferuje Multicolour w gramaturze 80 g/cm2 i wymiarach A4, czyli 21 na 29,7 centymetrów.

„Papiery kolorowe są wciąż znacznie rzadziej wykorzystywane w biurach niż białe. Oznacza to, że klienci wolą kupować na raz mniej niż ryzę,”– powiedział Krzysztof Frączek, dyrektor handlowy Cezeksu. „Z tego powodu papiery Multicolour sprzedajemy w paczkach po 250 arkuszy. Również z myślą o klientach papier ten opakowany jest w folię zmniejszającą ryzyko zawilgocenia” – dodał.

Multicolour do kolejny nowy produkt Cezeksu wprowadzany w lecie na rynek.
„Dla większości czas letni to czas z góry spisany na straty,” – powiedział Cezariusz Szlachcic, prezes zarządu Cezeksu. „Jednak doświadczenie ubiegłych lat pokazuje że nawet teraz, dysponując ciekawą ofertą i doskonałymi handlowcami można zwiększać sprzedaż i udziały w rynku. Dla tego Cezex nie przesypia letnich upałów ale wzmacnia swoją pozycję.” – dodał.
W lipcu Cezex wprowadził: papiery i kartony ozdobne Majestic, materiał pokryciowy Imitlin oraz papier pakowy. Prezes zarządu zapowiada, że to nie koniec letnich nowości.


Cezex jest najstarszą prywatną firmą na rynku dystrybucji papieru w Polsce (od 1989 roku). Firma, dysponuje najwyższym spośród hurtowników papieru kapitałem zakładowym (w 100 proc. polskim) wynoszącym 72.699.500 zł. W roku 2001 całkowity przychód Cezeksu wyniósł ok. 181 mln zł, co stanowi wzrost o 45 mln (33 proc.) w porównaniu z rokiem 2000. Cezex osiągnął 17 proc. udział w rynku i obsługuje 26 proc. zamówień rynku poligraficznego. Od początku działalności firmy właścicielem i jednocześnie prezesem zarządu jest Cezariusz Szlachcic.

Firma zatrudnia 280 pracowników w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kaliszu, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Poznaniu, Radomiu, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Prowadzi sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną w warszawskim Salonie Papierniczym oraz konsultacje i doradztwo (w ramach usługi Art-Serwis) w zakresie wyboru i możliwości zastosowania papieru.

W marcu 2002 Cezex zajął 69 miejsce w rankingu miesięcznika Home & Market ,,Lokomotywy Polskiej Gospodarki”, w kwietniu 2002 - 386 miejsce w rankingu Gazety Bankowej „Lista 500”.

W 2001 roku za prowadzenie polityki personalnej Cezex otrzymał Godło „Inwestor w kapitał ludzki” i zosta laureatem konkursu „Lider zarządzania zasobami ludzkimi”.

Cezex zawarł długoterminowe kontrakty z ponad 50 dostawcami, a także uzyskał wyłączność na sprzedaż produktów lub niektórych linii produktowych na rynku polskim od wiodących producentów światowych. Cezex wprowadził i wypromował również 11 własnych marek. Łącznie w ofercie Cezeksu znajduje się obecnie 80 marek – w sumie około 3 000 produktów.

Więcej informacji udziela:
Bartosz Lewicki
Rzecznik prasowy
tel. 22 676 90 00 w. 217
tel. kom. 0 502 257 547
rzecznik@cezex.pl
www.cezex.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Cezex

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764