logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multiexpress Group nowym Członkiem PIAP

  PR 31.07.2019, przeczytano 973 razy
ilustracja

MULTIEXPRESS Group Sp. z o.o. to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w lipcu br..


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multiexpress-group-nowym-czlonkiem-piap,383435,artykul.html

Od ponad 12 lat MULTIEXPRESS Group zajmuje się produkcją oraz znakowaniem materiałów promocyjnych. Agencja powstała w 2006 roku i od samego początku stawia na wzorowy poziom obsługi klienta oraz wysoką jakość oferowanych produktów. Agencja reklamowa stara się zrealizować każde zlecenie klienta min. gadżety reklamowe, strony internetowe czy też zawansowane systemy sklepowe. Dodatkowo firma zajmuje się całościową kreacją marki.

- Pomimo dużego doświadczenia wynikającego z wieloletniej działalności, wciąż dynamicznie się rozwijamy. Z przyjemnością realizujemy nawet najbardziej nietypowe i wymagające zamówienia. Jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje naszych klientów. Staramy się sprostać ich oczekiwaniom i realizować zadania w ustalonym terminie. Kreatywność i rzetelność to cechy, które zapewniają nam sukces w podejmowanych działaniach. Naszej firmie przyświeca motto: "NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH". Od wielu lat kroczymy tą drogą i nigdy tego nie zmienimy - mówi Bartosz Beksa New Business Manager MULTIEXPRESS Group Sp. z o.o..

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764