logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mistrzowie Kina Mastercard” w Multikinie

  PR 22.02.2019, przeczytano 165 razy
ilustracjastrzałka

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mistrzowie-kina-mastercard_-w-multikinie,381346,artykul.html

W każdy poniedziałek o godz. 19:30 na ekranach kin sieci Multikino prezentowane są filmy specjalnie wyselekcjonowane przez najbardziej renomowaną popularyzatorkę dobrego kina w Polsce – Grażynę Torbicką i redaktora naczelnego portalu Filmweb.pl – Michała Walkiewicza. W 16 wybranych kinach sieci Multikino zobaczyć można produkcje, które zyskały uznanie krytyków i podbiły serca publiczności na europejskich i światowych festiwalach filmowych. W ramach cyklu projekcję każdego tytułu poprzedza premierowy odcinek programu „Mistrzowie Kina Mastercard”, prowadzony przez dwójkę krytyków. Po projekcjach na dużym ekranie odcinki programu dostępne są także na portalu Filmweb.pl, który – jako partner projektu – uruchomił w serwisie specjalną podstronę dedykowaną właśnie „Mistrzom Kina Mastercard”. Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz na dwa głosy wprowadzają widzów w tematykę filmu, akcentując najbardziej interesujące aspekty i lokując film w szerszym kontekście.

- Przy planowaniu cyklu istotna była dla nas jego szeroka dostępność. Stało się to możliwie m. in. dzięki zastosowaniu formuły video i nagrywaniu programu, który będzie można obejrzeć przed seansami w kilkunastu kinach w Polsce. Wprowadzając takie rozwiązanie dajemy szerokiemu gronu widzów możliwość obejrzenia ważnych filmów i wysłuchania głosów wybitnych krytyków dzięki nowatorskiemu kinowo-internetowemu formatowi – wyjaśnia Mariusz Spisz, Commercial Director Multikina. – Ogromnie nas cieszy, że dzięki wsparciu Mastercard możemy realizować taki projekt. To niewątpliwie dodatkowa wartość dla widzów. Cieszymy się tym bardziej, że do udziału w przedsięwzięciu udało się nam namówić najbardziej opiniotwórczych krytyków filmowych w Polsce. Trudno wyobrazić sobie lepszy duet!

- Mastercard od wielu lat zachęca do odwiedzania kin i wspiera ważne dla kinomanów wydarzenia i festiwale filmowe zarówno w Polsce, jak i w Europie. Poprzez nowy cykl w Multikinie chcemy przybliżyć polskiemu widzowi świat wielkiego kina, ułatwiając mu dostęp do bezcennych emocji, jakich z pewnością dostarczą wyselekcjonowane tytuły – mówi Paweł Kotowski, Dyrektor ds. Marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Projekt „Mistrzowie Kina Mastercard” realizowany jest w 16 kinach sieci Multikino: w Warszawie (w kinach na Targówku i Ursynowie), Poznaniu (w Multikinie Malta), Gdańsku, Sopocie, Szczecinie, Wrocławiu, Rzeszowie, Olsztynie, Pruszkowie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy i Kielcach.

Pierwszym filmem prezentowanym w ramach projektu jest „Zimna Wojna” zdobywcy Oscara Pawła Pawlikowskiego, który również w tym roku znalazł się w gronie reżyserów nominowanych do Nagrody Akademii Filmowej (najbliższy pokaz „Zimnej Wojny” w ramach Cyklu już 25 lutego).

4 i 11 marca widzowie będą mogli zobaczyć „Faworytę” Jorgosa Lantimosa – produkcja zyskała aż 10 nominacji do tegorocznych Oscarów.

W kolejnych tygodniach (18 i 25 marca) zaprezentowany zostanie amerykańsko-libański dramat „Kafarnaum” Nadine Labaki. Na początku kwietnia (1 i 8 kwietnia) w ramach cyklu wyświetlony zostanie japoński dramat „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy.

Cykl „Mistrzowie Kina Mastercard” został wsparty kampanią on i off screen w kinach sieci Multikino, w serwisie Filmweb.pl, a także w social mediach. Za kreację odpowiadają agencje: Ferment Kolektiv, Isobar Polska i McCann Worldgroup. Realizacją kampanii zajmują się działy marketingu polskiego oddziału Mastercard Europe iMultikino SA oraz Multikino Media Sp. z o. o. Producentem wykonawczym cyklu jest Ferment Kolektiv.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764