logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mistrzowie Kina Mastercard” w Multikinie

  PR 22.02.2019, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Ambitne, festiwalowe kino, ważne i nagradzane filmy, które skłaniają do dyskusji – w Multikinie wystartował premierowy cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza. Sponsorem głównym został Mastercard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mistrzowie-kina-mastercard_-w-multikinie,381346,artykul.html

W każdy poniedziałek o godz. 19:30 na ekranach kin sieci Multikino prezentowane są filmy specjalnie wyselekcjonowane przez najbardziej renomowaną popularyzatorkę dobrego kina w Polsce – Grażynę Torbicką i redaktora naczelnego portalu Filmweb.pl – Michała Walkiewicza. W 16 wybranych kinach sieci Multikino zobaczyć można produkcje, które zyskały uznanie krytyków i podbiły serca publiczności na europejskich i światowych festiwalach filmowych. W ramach cyklu projekcję każdego tytułu poprzedza premierowy odcinek programu „Mistrzowie Kina Mastercard”, prowadzony przez dwójkę krytyków. Po projekcjach na dużym ekranie odcinki programu dostępne są także na portalu Filmweb.pl, który – jako partner projektu – uruchomił w serwisie specjalną podstronę dedykowaną właśnie „Mistrzom Kina Mastercard”. Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz na dwa głosy wprowadzają widzów w tematykę filmu, akcentując najbardziej interesujące aspekty i lokując film w szerszym kontekście.

- Przy planowaniu cyklu istotna była dla nas jego szeroka dostępność. Stało się to możliwie m. in. dzięki zastosowaniu formuły video i nagrywaniu programu, który będzie można obejrzeć przed seansami w kilkunastu kinach w Polsce. Wprowadzając takie rozwiązanie dajemy szerokiemu gronu widzów możliwość obejrzenia ważnych filmów i wysłuchania głosów wybitnych krytyków dzięki nowatorskiemu kinowo-internetowemu formatowi – wyjaśnia Mariusz Spisz, Commercial Director Multikina. – Ogromnie nas cieszy, że dzięki wsparciu Mastercard możemy realizować taki projekt. To niewątpliwie dodatkowa wartość dla widzów. Cieszymy się tym bardziej, że do udziału w przedsięwzięciu udało się nam namówić najbardziej opiniotwórczych krytyków filmowych w Polsce. Trudno wyobrazić sobie lepszy duet!

- Mastercard od wielu lat zachęca do odwiedzania kin i wspiera ważne dla kinomanów wydarzenia i festiwale filmowe zarówno w Polsce, jak i w Europie. Poprzez nowy cykl w Multikinie chcemy przybliżyć polskiemu widzowi świat wielkiego kina, ułatwiając mu dostęp do bezcennych emocji, jakich z pewnością dostarczą wyselekcjonowane tytuły – mówi Paweł Kotowski, Dyrektor ds. Marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Projekt „Mistrzowie Kina Mastercard” realizowany jest w 16 kinach sieci Multikino: w Warszawie (w kinach na Targówku i Ursynowie), Poznaniu (w Multikinie Malta), Gdańsku, Sopocie, Szczecinie, Wrocławiu, Rzeszowie, Olsztynie, Pruszkowie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy i Kielcach.

Pierwszym filmem prezentowanym w ramach projektu jest „Zimna Wojna” zdobywcy Oscara Pawła Pawlikowskiego, który również w tym roku znalazł się w gronie reżyserów nominowanych do Nagrody Akademii Filmowej (najbliższy pokaz „Zimnej Wojny” w ramach Cyklu już 25 lutego).

4 i 11 marca widzowie będą mogli zobaczyć „Faworytę” Jorgosa Lantimosa – produkcja zyskała aż 10 nominacji do tegorocznych Oscarów.

W kolejnych tygodniach (18 i 25 marca) zaprezentowany zostanie amerykańsko-libański dramat „Kafarnaum” Nadine Labaki. Na początku kwietnia (1 i 8 kwietnia) w ramach cyklu wyświetlony zostanie japoński dramat „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy.

Cykl „Mistrzowie Kina Mastercard” został wsparty kampanią on i off screen w kinach sieci Multikino, w serwisie Filmweb.pl, a także w social mediach. Za kreację odpowiadają agencje: Ferment Kolektiv, Isobar Polska i McCann Worldgroup. Realizacją kampanii zajmują się działy marketingu polskiego oddziału Mastercard Europe iMultikino SA oraz Multikino Media Sp. z o. o. Producentem wykonawczym cyklu jest Ferment Kolektiv.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
7855 rejestracji w tydzień – nietypowe domeny podbijają świat
35590 to liczba nowych domen z nietypowymi rozszerzeniami, które zostały zarejestrowane  w Polsce do 2 lutego bieżącego roku. Do najpopularniejszych rozszerzeń należą: .online, .xyz, .ovh, .site, .cloud, .app, .shop, .tech, .club oraz .art. Na całym świecie w tym samym czasie zrejestrowano łącznie 26 174 559 nietypowych domen, a do najpopularniejszych należą: .top,...
Portal randkowy Mysugardaddy wkracza na polski rynek
MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2019 r.
Kwiecień na YouTube upłynął użytkownikom pod znakiem muzyki. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się bowiem reklama płatności Blik z orientalną piosenką. Pozostałe dwie pozycje na podium zajął ING Bank Śląski z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji Dobry głos dla firm. Czwarte miejsce przypadło zwyciężczyni...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764