logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino ma ponad 7,5 miliona wyświetleń na Tiktoku

  PR 13.09.2021, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Multikino, które ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 894 tys. osób) uruchomiło 25 maja br., jako pierwsza sieć kin w Polsce, konto na TikToku. Po trzech miesiącach działalności zamieszczone filmy mają ponad 7,5 miliona wyświetleń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-ma-ponad-7%2C5-miliona-wyswietlen-na-tiktoku,392966,artykul.html

Sieć kin Multikino jako pierwszy operator kinowy w Polsce założyła konto na TikToku. Content publikowany przez trzy miesiące zgromadził ponad 33,5 tys. obserwatorów. Opublikowane filmy mają prawie 600 tys. polubień, były ponad 11,8 tys. razy udostępniane oraz 24 tys. razy komentowane. Wszystkie opublikowane materiały zostały wyświetlone ponad 7,5 miliona razy, a najchętniej oglądany TikTok dotyczący tego, czego nie wolno robić w kinie ma 1,4 miliona wyświetleń.

- Stale obserwujemy naszych najmłodszych klientów, którzy stanowią ponad połowę widzów sieci Multikino oraz trendy, za którymi podążają. Od lat prowadzimy konto Multikina na Facebooku i Instagramie, ale zauważyliśmy, że duża część naszych widzów jest już użytkownikami TikToka. Pojawienie się również w tym kanale komunikacji social mediowej było dla nas naturalnym elementem strategii marketingowej. Wyniki osiągnięte do tej pory są organiczne, ale w najbliższym czasie uruchomimy również płatne kampanie. – dodaje Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Na koncie @multikino na TikToku obserwatorzy znajdują dużo rozrywkowego contentu, widzą kino po godzinach pracy i są na bieżąco z najważniejszymi filmowymi premierami.  To wszystko za sprawą ekipy Multikina, którą tworzą pracownicy kin oraz zespół marketingu. Za strategię oraz moderowanie konta odpowiada Marzena Bednarska – autorka pierwszego w Polsce podręcznika TikToka, doświadczenie zdobyła, prowadząc swoje konta na TT i pozostałe kanały sieci Multikino.

- Cieszę się, że do współpracy przy tym projekcie udało się nam zaangażować Marzenę Bednarską, której wiedza na temat TikToka była i jest bardzo cenna przy tworzeniu naszego konta oraz osoby, które na co dzień pracują w kinie – Natalię Podgórską  i Andrzeja Bambynka. Ta trójka, którą świetnie znają nasi obserwatorzy, to nasza #multiekipa. Ponadto w procesie tworzenia materiałów bierze udział również nasz zespół marketingu, a do nagrań  zaangażowaliśmy doświadczonych filmowców. – wyjaśnia Sebastian Wojna.

Do contentu promującego najważniejsze premiery angażujemy dodatkowo innych twórców z TikToka. W związku z premierą filmu „Czarna Wdowa” w lipcu na kanale Multikina pojawił się sobowtór Scarlett Johansson – Wiktoria Góra @wiikasss_. Natomiast przy premierze filmu „Legion Samobójców” była to Inga Madejczyk @plharleyquinn, która TikToka ze swoim udziałem w duecie z @multikino pokazała na swoim kanale i miał on ponad 51 tys. wyświetleń.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764