logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino Media podsumowuje pierwsze „Kina na Obcasach”

  PR 10.07.2023, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu cykl „Kino na Obcasach” powrócił do kin sieci Multikino. Tysiące uczestników pokazów filmów w ramach tego wydarzenia zobaczyło „Skołowanych”, „Miłość na nowo” oraz „Bez urazy” i otrzymało upominki od sponsorów: Modivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola, Storytel, Alfofarm, Depil Concept oraz Lavazza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-media-podsumowuje-pierwsze-_kina-na-obcasach_,400726,artykul.html

W tym roku do kin sieci Multikino, znajdujących się w ofercie brokera reklamy kinowej Multikino Media, powrócił projekt „Kino na Obcasach”. W nowej odsłonie wystartował 12 kwietnia br., a pierwszym filmem, który uczestniczki zobaczyły była komedia pozytywnie romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbył się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”, a 26 czerwca na wielkim ekranie pokazano „Bez urazy” z Jennifer Lawrence.

Z każdym miesiącem frekwencja na pokazach w ramach cyklu „Kino na Obcasach” była wyższa, w czerwcu do projektu dołączyło Multikino we Włocławku oraz warszawskie Multikino Targówek. Od lipca projekt będzie również w Koszalinie. Widzimy, że stałe bywalczynie tego wydarzenia czekały na jego powrót i spodziewamy się rekordowej frekwencji podczas lipcowego „Kina na Obcasach”, na którym pokażemy przedpremierowo „Barbie”. – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki trzech minionych pokazów w ramach cyklu „Kina na Obcasach” poza projekcją filmu czekały również upominki od sponsorów i partnerów wydarzeń.

Bezpośredni kontakt z wybraną marką, dodatkowo wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje sprawia, że poszczególne brandy lepiej zostają zapamiętane, a w przyszłości chętniej zakupione – dodaje Oczkowska.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

Dodatkowe informacje:

19 lipca podczas seansu filmowego w ramach cyklu „Kino na Obcasach” odbędzie się przedpremierowy pokaz wyczekiwanej produkcji „Barbie” z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem. Wraz ze sponsorami Multikino przygotowało również prezenty, a wśród nich: bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach eobuwie.pl, kosmetyki od firmy Ziaja, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, półroczna e-prenumerata miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł (na pierwszy zabieg depilacji za 29zł) od Depil Concept, suplement diety Aflofarm (Laboteq, Hydrominum, Artichoq), voucher o wartości 20zł na zakup kawy Lavazza (przy zakupie min. 99zł), sztuczne rzęsy od firmy ADRELL, 20 zł zniżki na kawę Lavazza oraz FuzeTea. W wybranych lokalizacjach uczestnicy wezmą udział w konkursie przygotowanym razem z firmą Creative. Do wygrania będą słuchawki Creative ZEN AIR.

„Kino na Obcasach” odbędzie się w Multikinie: Poznań Stary Browar, Szczecin, Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Młociny, Warszawa Targówek, Włocławek, Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Wrocław Pasaż Grunwaldzki, Kielce, Koszalin, Katowice, Olsztyn, Leszno, Głogów, Zabrze, Rybnik, Elbląg, Tychy Gemini.

Sponsorzy cyklu „Kino na Obcasach” w Multikinie: MODIVO, eobuwie.pl, HP, RTV EURO AGD, Haier, Ziaja, Coca Cola oraz Storytel.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764