logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino Media wprowadza sezonowy cennik reklam w kinach

  PR 23.01.2019, przeczytano 1481 razy

Na fali stale rosnącej popularności kina oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i widzów, broker Multikino Media zdecydował się wprowadzić sezonowy cennik kampanii on screen w 51 kinach znajdujących się w jego ofercie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-media-wprowadza-sezonowy-cennik-reklam-w-kinach,380909,artykul.html

Reklama kinowa obok internetowej jest najdynamiczniej rozwijającym się medium. Na jej rozwój niezaprzeczalnie ma wpływ stale rosnąca popularność kina. Miniony rok okazał się kolejnym frekwencyjnym sukcesem. Kino zgromadziło prawie 60 milionową publiczność, co oznacza, że statystyczny Polak odwiedził je ponad 1,5 razy w roku, a taki wynik zbliżył nas do poziomu widza zza zachodniej granicy. Oferta repertuarowa na 2019 rok jest tak urozmaicona, że z dużą dozą prawdopodobieństwa można przyjąć, iż kino zanotuje kolejny spektakularny rekord.

Nie inaczej dzieje się w przypadku 51 kin obsługiwanych przez brokera Multikino Media.

– Po znakomitym 2018 roku, w którym kina z naszej oferty zgromadziły rekordową widownię, 2019 to dla nas rok dalszego rozwoju. Multikino Media ma szansę stać się niezaprzeczalnym liderem w Warszawie: w listopadzie 2018 r. w C.H. Reduta otwarte zostało kolejne kino obsługiwanej przez nas sieci Cinema 3D, a już niebawem w naszej ofercie pojawi się nowy multipleks w Galerii Młociny. W sumie w ofercie Multikino Media znajdzie się aż 10 kin wielosalowych – mówi Joanna Oczkowska, dyrektor sprzedaży Biura Reklamy Multikino Media.

Reklamodawcy są świadomi ogromnego potencjału, jaki niesie za sobą reklama kinowa, dlatego coraz chętniej inwestują w kampanie łączące np. kino i digital. Nowy sezonowy cennik wprowadzony przez Multikino Media jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie kampaniami w poszczególnych okresach roku. Pozwoli to na zoptymalizowanie długości bloków reklamowych.

Elementem nowej polityki cenowej Multikino Media jest dużo wcześniejsza sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi (tzw. FTM, czyli „follow the movie”). – Aby pojawić się w bloku reklamowym przed produkcją, na którą czeka cała Polska, będzie trzeba zapłacić więcej – wyjaśnia Joanna Oczkowska.

Już dziś można kupować reklamę przed takimi hitami, jak np. IX część „Gwiezdnych Wojen”, która swoją premierę będzie miała w grudniu 2019 roku. Reklamodawcy mogą także planować kampanie na przyszły rok przed kontynuacją przygód jednego z najpopularniejszych brytyjskich szpiegów, czyli Jamesa Bonda. Film na ekranach pojawi się w Walentynki 2020.

- Spodziewam się, że rok 2019 okaże się jeszcze większym sukcesem frekwencyjnym niż miniony 2018 – zapewnia Joanna Oczkowska. - Przed nami świetnie zapowiadające się produkcje z Polski, jak i z zagranicy. Z pewnością widzowie wybiorą się na kontynuację przeboju z Agnieszką Wiedłochą i Maciejem Stuhrem w rolach głównych, czyli „Planetę singli 3”. Jestem przekonana, że do kin przyciągnie tłumy Patryk Vega za sprawą „Kobiet mafii 2”. Bardzo obiecująco zapowiada się komedia „Całe szczęście” z Piotrem Adamczykiem w jednej z głównych ról czy „Kurier” Władysława Pasikowskiego. Druga połowa 2019 roku będzie równie interesująca. Przed nami wyprodukowany z wielkim rozmachem film o Józefie Piłsudskim z Borysem Szycem w roli przywódcy oraz kolejna produkcja Patryka Vegi.

Hitem, na który czekają widzowie, jest najnowsza wersja „Króla Lwa”. Z pewnością także takie produkcje, jak: „Jak wytresować smoka”, „Dumbo” (w reżyserii Tima Burtona) i „Kraina lodu 2” zgromadzą liczną widownię. Fani kina superbohaterskiego nie mogą przeoczyć „Avengers” czy „Spider-man: daleko od domu”. Koniec roku to tradycyjnie kolejna odsłona gwiezdnej sagi, czyli IX część „Gwiezdnych Wojen”.

Źródło: Multikino Media Sp. z o. o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764