logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino Media zaprezentowało Ramówkę na 2024 rok

  PR 12.02.2024, przeczytano 440 razy
ilustracja

8 lutego br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się prezentacja Ramówki Multikino Media 2024. Podczas wydarzenia uczestnicy zobaczyli podsumowanie 2023 roku i znaleźli wiele inspiracji do reklamowych działań w kinie w najbliższych miesiącach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-media-zaprezentowalo-ramowke-na-2024-rok,403076,artykul.html

Multikino Media, broker reklamy kinowej, posiada w ofercie 48 kin, a sprzedaż kampanii reklamowych obejmuje kina sieci Multikino oraz kina studyjne.

W czwartkowe popołudnie spotkanie w Multikinie Złote Tarasy rozpoczęło się od rozmów o kinie przy pysznym poczęstunku w Klubie 35mm. Następnie po powitaniu gości przez Mariusza Spisza, Prezesa Zarządu Multikino Media i Joannę Oczkowską, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media uczestnicy wydarzenia zobaczyli podsumowanie 2023 roku obejmujące zarówno premiery filmowe oraz wydarzenia specjalne – między innymi cykl „Kino na Obcasach” oraz „OFFowe czwartki” .

Podczas wydarzenie zaprezentowane zostały największe kinowe premiery 2024 roku, które podzielono na pięć kategorii: hollywoodzkie blockbustery, filmy dla młodej widowni, produkcje familijne, kino dla kobiet oraz polskie premiery. Uczestnicy dowiedzieli się, które filmy mają szansę znaleźć się w TOP 10 filmów 2024 roku oraz zobaczyli wyniki najnowszych badań dotyczących reklamy kinowej i jej potencjału.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio Nowy Świat razem z Ukrainą
W drugą rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy czwartek, piątek i sobotę na antenie pojawią materiały, rozmowy oraz reportaż Anny Rokicińskiej o ukraińskiej wsi, która zniknęła.
Zmiany w lokalnych redakcjach „Wyborczej”
Od 1 marca br. Michał Olszewski, dotychczasowy szef krakowskiej redakcji “Gazety Wyborczej”, będzie kierował działem zagranicznym tytułu. Kierownictwo nad redakcją w Krakowie obejmie Magdalena Mach, a zespołami w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie pokieruje Jan Latała. 
K Mag świętuje 15 lat istnienia i zapowiada zmiany w redakcji
Jedno z najpopularniejszych w branży medium popkulturowe - K MAG - obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. 15 lutego zespół redakcyjny świętował okrągłą rocznicę wspólnie z gwiazdami okładek i partnerami biznesowymi. To właśnie w tych wyjątkowych okolicznościach założyciel magazynu Mikołaj Komar ogłosił zmianę w redakcji. Od teraz stanowisko zastępczyni...
Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program
Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania...
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę
Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764