logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino przeniosło chatbota na oficjalny fan page

  PR 03.02.2017, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 770 000 osób) uruchomiła w 2016 roku pierwszego w Europie chatbota, który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów. Po udanych testach 1 lutego br. ChatBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-przenioslo-chatbota-na-oficjalny-fan-page,31289,artykul.html

Chatbot Multikina działa od października 2016 roku. To pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

Po trzech miesiącach i licznych udanych transakcjach MultikinoBot został przeniesiony na oficjalny Fan Page Multikino Polska. Od początku lutego ponad 770 tysięcy fanów sieci Multikino może  pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani.

Cieszymy się, że nasz MultikinoBot jest chętnie używany przez osoby korzystające z Messengera. Pierwsze miesiące pozwoliły nam sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami i ulepszyć jego mechanizm
– dodaje Wojciech Szymczyk, Digital & CVM Manager Multikino S.A. 

1. lutego br. MultikinoBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska. Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Multikino przewiduje promocje dla jego użytkowników. Ponadto MultikinoBot będzie wykorzystywany do licznych niestandardowych akcji.

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow - polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.

Źródło: Multikino

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764