logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino rozwija content marketing

  PR 24.10.2016, przeczytano 518 razy

Sieć kin Multikino, należąca do międzynarodowego koncernu VUE Entertainment, zdecydowała się rozszerzyć działania z zakresu content marketingu. Piotr Olczyk objął nowo utworzone stanowisko Specjalisty Redaktora ds. Kontentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-rozwija-content-marketing,30334,artykul.html

Sieć Multikino jest niekwestionowanym liderem w Polsce jeśli chodzi o alternatywne treści kinowe, które obejmują: sport, muzykę, teatr, opery, balet czy sztuki piękne na wielkim ekranie. Ponadto Multikino ma największy w Europie fan page kinowy na portalu Facebook.com, który obecnie zrzesza ponad 755 tysięcy osób. Sieć prowadzi również swój kanał na YouTube’ie, a od 2015 roku prowadzi konto na Instagramie oraz na Snapchacie.

W celu tworzenia unikalnych treści w różnych kanałach: strona www, social media oraz mobile, Multikino S.A. zdecydowało się utworzyć stanowisko Specjalisty Redaktora ds. Kontentu. Objął je Piotr Olczyk, który wraz ze specjalistą ds. PR, Natalią Kaletą-Nguyen będzie wdrażał strategię contentową.

Rozwijając content marketing chcemy dostarczać naszym fanom i followersom ciekawe materiały z planów filmowych, premier i ważnych wydarzeń, dzięki którym będą bliżej świata filmu i będą mogli poznać go od kuchni. Śledząc i monitorując to co dzieje się w branży kinowej będziemy tworzyli treści dostosowane do poszczególnych kanałów komunikacji w celu budowania jeszcze większego zaangażowania wśród odbiorców - dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik ds. Marketingu Multikino S.A.

Piotr Olczyk do tej pory pełnił funkcję Specjalisty ds. Projektów Specjalnych. Ponadto od 2015 roku tworzył również artykuły i recenzje jako redaktor strony www.multikino.pl. Na stanowisku Specjalisty Redaktora ds. Kontentu, poza kontynuacją pracy redakcyjnej, będzie odpowiedzialny za tworzenie materiałów filmowych do kanałów social mediowych sieci Multikino, realizację relacji z planów filmowych, premier oraz ważnych wydarzeń a także za tworzenie cyklicznych filmowych programów na kanał YouTube MultikinoTV. Pierwszy cykl, który już zaczął realizować, to „TOP Multikino”.

Piotr Olczyk z siecią kin Multikino związany jest od 2011 roku.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764