logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu

  PR 14.06.2024, przeczytano 482 razy
ilustracja

Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-ursynow-zamyka-sie-w-sierpniu,404640,artykul.html

Od otwarcia w 1999 roku, Multikino Ursynów zyskało status nie tylko kina, ale także istotnego punktu na kulturalnej i rozrywkowej mapie Warszawy, a w szczególności dzielnicy Ursynów. Znajdujący się tuż przy stacji metra Imielin multipleks przyciągał tłumy kinomanów. Obiekt ze swoimi 12 salami kinowymi może pomieścić łącznie ponad 2 740 widzów. Komfort zapewnia największa sala z 504 fotelami oraz strefy foteli VIP w każdej sali.

Decyzja o zamknięciu kina była trudna. Jednak transakcja sprzedaży prawa użytkowania wieczystego do działki, na której funkcjonuje Multikino Ursynów umożliwiła częściową spłatę zadłużenia, które narosło w okresie pandemii COVID-19. Był to czas szczególnie ciężki dla branży kinowej – kina były zamknięte przez okres 40 tygodni, a wsparcie finansowe PFR i PISF omijało największe podmioty takie jak Multikino SA, nie będące w sektorze MSP. Wiemy, że wielu widzów, a szczególnie mieszkańców Ursynowa jest z nami od lat i chcielibyśmy pożegnać się z nimi w sposób na jaki zasługuje tak wyjątkowa i wierna widownia. Od 15 do 18 sierpnia zapraszamy Warszawiaków na specjalny, pełen atrakcji długi kinowy weekend. Szczegóły wydarzeń zostaną ogłoszone wkrótce – powiedział Paweł Świst, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Źródło: Multikino S.A.

multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764