logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino z nowym programem na Youtube

  PR 24.04.2017, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Multikino ruszyło z nowym youtube'owym programem „Filmowy BANG!”. Autorskie show będzie miało premierę w każdą środę o godzinie 16.00 na oficjalnym kanale MultikinoTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-z-nowym-programem-na-youtube,32246,artykul.html

19 kwietnia na kanale YouTube MultikinoTV miał premierę pierwszy odcinek nowego programu „Filmowy BANG!”. Zwięzła i energiczna formuła w humorystyczny sposób przybliża subskrybentom kanału MultikinoTV najciekawsze premiery, interesujące newsy filmowe, akcje specjalne sieci Multikino oraz nadchodzące konkursy.

- Powstanie programu „Filmowy BANG!” jest elementem naszej strategii rozwoju content marketingu. Jest to pierwszy newsowy program tworzony przez sieć kinową w Polsce. Mamy nadzieję, że taka formuła spotka się z pozytywnym przyjęciem przez widzów Multikina i zyskamy rosnącą widownię z odcinka na odcinek, a sam program będzie pomocny między innymi w wyborze filmowego repertuaru – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Działu Marketingu Multikino S.A.
 
„Filmowy BANG!” prowadzi redaktor Piotr Olczyk, który od 2015 roku tworzy artykuły i recenzje na stronę www.multikino.pl, a od 2016 roku realizuje cotygodniowe zestawienia „TOP Multikino”. Za koordynację i nadzór produkcji programu odpowiada Natalia Kaleta-Nguyen, PR Manager sieci Multikino.

Nowe odcinki programu „Filmowy BANG!” będą publikowane w każdą środę o godz. 16.00 na kanale YouTube MultikinoTV. Będą one wykorzystywane również jako content na Fan Page’u Multikino Polska.

Premierę pierwszego odcinka „Filmowego BANGU!" wsparła kampania marketingowa we wszystkich social mediach sieci Multikino.  Za ideę programu i jego wykonanie w całości odpowiada Dział Marketingu Multikino S.A. Program realizuje GNIEW PRODUCTION.

Multikino

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764