logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino z nowym programem na Youtube

  PR 24.04.2017, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Multikino ruszyło z nowym youtube'owym programem „Filmowy BANG!”. Autorskie show będzie miało premierę w każdą środę o godzinie 16.00 na oficjalnym kanale MultikinoTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multikino-z-nowym-programem-na-youtube,32246,artykul.html

19 kwietnia na kanale YouTube MultikinoTV miał premierę pierwszy odcinek nowego programu „Filmowy BANG!”. Zwięzła i energiczna formuła w humorystyczny sposób przybliża subskrybentom kanału MultikinoTV najciekawsze premiery, interesujące newsy filmowe, akcje specjalne sieci Multikino oraz nadchodzące konkursy.

- Powstanie programu „Filmowy BANG!” jest elementem naszej strategii rozwoju content marketingu. Jest to pierwszy newsowy program tworzony przez sieć kinową w Polsce. Mamy nadzieję, że taka formuła spotka się z pozytywnym przyjęciem przez widzów Multikina i zyskamy rosnącą widownię z odcinka na odcinek, a sam program będzie pomocny między innymi w wyborze filmowego repertuaru – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Działu Marketingu Multikino S.A.
 
„Filmowy BANG!” prowadzi redaktor Piotr Olczyk, który od 2015 roku tworzy artykuły i recenzje na stronę www.multikino.pl, a od 2016 roku realizuje cotygodniowe zestawienia „TOP Multikino”. Za koordynację i nadzór produkcji programu odpowiada Natalia Kaleta-Nguyen, PR Manager sieci Multikino.

Nowe odcinki programu „Filmowy BANG!” będą publikowane w każdą środę o godz. 16.00 na kanale YouTube MultikinoTV. Będą one wykorzystywane również jako content na Fan Page’u Multikino Polska.

Premierę pierwszego odcinka „Filmowego BANGU!" wsparła kampania marketingowa we wszystkich social mediach sieci Multikino.  Za ideę programu i jego wykonanie w całości odpowiada Dział Marketingu Multikino S.A. Program realizuje GNIEW PRODUCTION.

Multikino

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764