logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multimedia Polska poszerza współpracę promocyjną z Viasat

  PR 28.10.2016, przeczytano 749 razy

Okno otwarte kanału Polsat Viasat History, bezpłatny katalog VoD z najlepszymi odcinkami programu Samotnia oraz konkurs na stronie internetowej operatora – to wynik współpracy promocyjnej nawiązanej pomiędzy Multimedia Polska, a Viasat World Ltd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multimedia-polska-poszerza-wspolprace-promocyjna-z-viasat,30378,artykul.html

Kampania związana jest z premierą najnowszego serialu Polsat Viasat History – Muszkieterowie. Multimedia Polska to jedyny operator, który ma wyłączność na okno otwarte w ramach promocji serialu.

Podczas okna otwartego, od 29 października do 30 listopada abonenci telewizji cyfrowej Multimedia Polska będą mogli obejrzeć nie tylko premierowe odcinki Muszkieterów, ale także seriale tj. : Konspiracje, Celtowie: krew, żelazo i ofiary, Zabójcy z pradawnych czasów , czy też Amerykańskie Księżniczki.

"Muszkieterowie" - to serial kostiumowy osadzony w realiach XVII - wiecznej Francji. W obronie monarchii d'Artagnan i trzej muszkieterowie często muszą sięgać po szpadę czy pistolet. Cały czas muszą uważać na złowrogiego kardynała Richelieu i jego podstępne intrygi, szczególnie że kleryk działa we współpracy z tajemniczą Milady de Winter, która jest równie bezwzględna jak jej pracodawca i pała żądzą zemsty na muszkieterach.

Z kolei w bezpłatnym katalogu VoD znajdą się odcinki serialu „Samotnia”, telewizyjnej adaptacji powieści Charlesa Dickensa, nagrodzonego statuetką Emmy. Główną bohaterką historii jest lady Dedlock, piękna arystokratka o mrocznej przeszłości, skrywająca niebezpieczny sekret. Bezwzględny prawnik Tulkinghorn chce za wszelką cenę odkryć tajemnicę bogatej damy. Na dodatek wszyscy bohaterowie są uwikłani w sprawę sądową, w której stawką jest niebagatelna fortuna. "Samotnia" to trzymający w napięciu, pełen akcji thriller osadzony w realiach wiktoriańskiej Anglii.

Źródło: Multimedia Polska SA

www.multimedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764