logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multimedialna instalacja Legalnej Kultury na PG

  PR 18.09.2015, przeczytano 609 razy

Politechnika Gdańska przyłączyła się do ogólnopolskiej kampanii Kultura Na Widoku promującej dostęp do kultury z legalnych źródeł. W ramach tej akcji, od 21 września do 11 października przy Centrum Nanotechnologii A odwiedzić będzie można multimedialną instalację Legalnej Kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multimedialna-instalacja-legalnej-kultury-na-pg,25993,artykul.html

Filmy, muzyka, książki, gry i archiwalia – ponad 900 utworów w cyfrowej wersji można będzie znaleźć na instalacji Kultury Na Widoku. Instalacja to innymi słowy multimedialna biblioteka, która podróżuje po całej Polsce. Posiadacze smartfonów i tabletów mogą w prosty sposób pobrać interesujące ich treści. Dodatkowo użytkownicy Internetu z całego kraju, na czas trwania projektu, mają dostęp do utworów zamieszczonych na www.kulturanawidoku.pl.

Projekt realizuje Fundacja Legalna Kultura, partnerami strategicznymi są Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej. W realizację projektu zaangażowało się 65 artystów, a prezentowana w kilkudziesięciu miastach Polski instalacja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – ponad 1,7 mln bezpośrednich użytkowników i ponad 4 mln odsłon. Ostatni etap akcji skierowany jest do środowiska akademickiego.

Na Politechnice Gdańskiej instalacja „Kultury Na Widoku”  zawita w ramach cyklu „Politechnika Otwarta. To okazja, by pokazać w praktyce, że kultura pochodząca z legalnych źródeł jest na widoku i na wyciągnięcie ręki. To również przyczynek do dyskusji na tematy związane m.in.: z plagiatem i ochroną własności intelektualnej.

Źródło: Politechnika Gdańska

pg.gda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764