logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multiscreen Day 2020: telewizyjny media miks a pokolenie Y, Z i generacja alfa

   15.10.2020, przeczytano 1012 razy
ilustracja

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multiscreen-day-2020%3A-telewizyjny-media-miks-a-pokolenie-y%2C-z-i-generacja-alfa,388812,artykul.html

Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).

Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz autor programu konferencji. 

Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

  • Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
  • Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
  • Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
  • Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
  • Co wspólnego mają gry i Netflix? 
  • Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
  • Jakich formatów użyć?
  • Jakie formy są najbardziej impactowe?
  • Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?

MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?

Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.

Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.

Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia

Agnieszka Chabrzyk, Business Factory

Lucyna Koba, Gemius

MULTISCREEN DAY – DLA KOGO ?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Chociaż „rok mobile" mamy już dawno za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę. 

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych – podsumowuje Piotr Machul

Konferencja objeta jest patronatem medialmnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications LTD

multiscreenday.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764