logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multiscreen Day 2020: telewizyjny media miks a pokolenie Y, Z i generacja alfa

   15.10.2020, przeczytano 602 razy
ilustracja

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multiscreen-day-2020%3A-telewizyjny-media-miks-a-pokolenie-y%2C-z-i-generacja-alfa,388812,artykul.html

Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).

Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz autor programu konferencji. 

Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:

  • Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
  • Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
  • Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
  • Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
  • Co wspólnego mają gry i Netflix? 
  • Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
  • Jakich formatów użyć?
  • Jakie formy są najbardziej impactowe?
  • Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?

MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?

Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.

Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.

Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, The Podcast Makers / Marta Rybicka, IQS / Angelika Adamczuk, Gameset / Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia

Agnieszka Chabrzyk, Business Factory

Lucyna Koba, Gemius

MULTISCREEN DAY – DLA KOGO ?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Chociaż „rok mobile" mamy już dawno za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę. 

Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie.

Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych – podsumowuje Piotr Machul

Konferencja objeta jest patronatem medialmnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications LTD

multiscreenday.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764