logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl

   17.02.2020, przeczytano 407 razy
ilustracja

19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/multiscreen-day-2020-pod-patronatem-signs.pl,385707,artykul.html

Całodniowa konferencja Multiscreen Day będzie obfitowała w prelekcje, wykłady, casy, na których trzeba być. W Ms Mermaid (ul. Wioślarska 8, Warszawa), gdzie odbędzie się wydarzenie, wystąpi ponad 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak: Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza? Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia. Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce. Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii? Oraz co wspólnego mają gry i Netflix? Dlaczego wideo, którego ilość – na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – rośnie w ogromnym tempie – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu? Jakich formatów użyć? Jakie formy są najbardziej impactowe? I jak to zrobić w rozsądnych budżetach.

Multiscreen Day – kto wystąpi ?

Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji. Wśród prelegentów konferencji wystąpią m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV

Multiscreen Day – dla kogo ?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

Konferencja objeta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Aktualizacja 11.03.2020

Otrzymaliśmy od Organizatora następującą informację: 

w  trosce o bezpieczeństwo uczestników i prelegentów podjęliśmy decyzję o przesunięciu terminów naszych dwóch najbliższych konferencji: Multiscreen Day i Next Day Summit.

  • Multiscreen Day odbędzie się dnia 22 października 2020
  • Next Day Summit - w drugiej połowie września 2020 (finalną datę podamy w ciągu tygodnia) (obie konferencje w niezmienionych lokalizacjach).

Jesteśmy przekonani, że uda nam się zachować pierwotnie przewidziany program, a nawet uzupełnić go o nowe, ciekawe elementy.

Źródło: VFP Communications LTD

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764