logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mundial - piłkarskie święto na ekranach kin Helios

  PR 18.11.2022, przeczytano 118 razy

Przed fanami futbolu kolejna dawka wrażeń na najwyższym poziomie. Już w najbliższą niedzielę najlepsze reprezentacje piłkarskie z 32 państw, w tym także drużyna z Polski, spotkają się w Katarze aby walczyć o tytuł Mistrza Świata. Od wtorku, 22 listopada wybrane spotkania będzie można oglądać również na wielkich ekranach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mundial---pilkarskie-swieto-na-ekranach-kin-helios,398032,artykul.html

Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje sieć kin Helios. Najwyższy poziom realizacji, niepowtarzalne emocje, towarzystwo najlepszych kibiców na świecie i magia sali kinowej z pewnością zagwarantują spektakularne widowisko. Wszyscy kibice czekają na występ podopiecznych Czesława Michniewicza. Czy tym razem sprawią miłą niespodziankę i powalczą o najwyższe cele? O tym widzowie kin Helios przekonają się już wkrótce.

Na ekranach kin zaprezentowane zostaną wszystkie mecze reprezentacji Polski oraz półfinały i oczywiście wielki finał turnieju. Przez prawie miesiąc Helios transmitować będzie na ekranach wybranych kin najważniejsze mecze. Jeszcze przed rozpoczęciem mistrzostw wydarzenie budzi dużo emocji. Czy te przeniosą się również na murawę i ekrany?

Sieć kin Helios zaprasza na wielkie piłkarskie emocje od 22 listopada. Kupując bilet wcześniej, widzowie mogą wybrać najlepsze miejsca, a także więcej zaoszczędzić w ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764