logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mundial - piłkarskie święto na ekranach kin Helios

  PR 18.11.2022, przeczytano 264 razy

Przed fanami futbolu kolejna dawka wrażeń na najwyższym poziomie. Już w najbliższą niedzielę najlepsze reprezentacje piłkarskie z 32 państw, w tym także drużyna z Polski, spotkają się w Katarze aby walczyć o tytuł Mistrza Świata. Od wtorku, 22 listopada wybrane spotkania będzie można oglądać również na wielkich ekranach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mundial---pilkarskie-swieto-na-ekranach-kin-helios,398032,artykul.html

Najważniejsze spotkania swoim widzom zaprezentuje sieć kin Helios. Najwyższy poziom realizacji, niepowtarzalne emocje, towarzystwo najlepszych kibiców na świecie i magia sali kinowej z pewnością zagwarantują spektakularne widowisko. Wszyscy kibice czekają na występ podopiecznych Czesława Michniewicza. Czy tym razem sprawią miłą niespodziankę i powalczą o najwyższe cele? O tym widzowie kin Helios przekonają się już wkrótce.

Na ekranach kin zaprezentowane zostaną wszystkie mecze reprezentacji Polski oraz półfinały i oczywiście wielki finał turnieju. Przez prawie miesiąc Helios transmitować będzie na ekranach wybranych kin najważniejsze mecze. Jeszcze przed rozpoczęciem mistrzostw wydarzenie budzi dużo emocji. Czy te przeniosą się również na murawę i ekrany?

Sieć kin Helios zaprasza na wielkie piłkarskie emocje od 22 listopada. Kupując bilet wcześniej, widzowie mogą wybrać najlepsze miejsca, a także więcej zaoszczędzić w ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764