logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce

  PR 18.11.2022, przeczytano 210 razy
ilustracja

Wirtualna Polska przygotowała specjalną propozycję dla kibiców podczas nadchodzących Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Mistrzostwa będą relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP. O zmaganiach piłkarzy prosto z Kataru informować będą wysłannicy Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mundial-2022-w-wirtualnej-polsce,398035,artykul.html

Redakcja przygotowała dla użytkowników program na żywo poświęcony turniejowi – „Prosto z Mistrzostw”. Emitowany będzie od 20 listopada, codziennie o godzinie 10:30 i po meczach Polaków. W nim komentarze, analizy, statystyki, czyli wszystko, co najważniejsze dla kibica piłki nożnej w atrakcyjnej oprawie wizualnej. Prowadzącym będzie Marcin Musiał i, w zastępstwach, Dariusz Tuzimek. Porozmawiają oni z ekspertami, między innymi: Michałem Pazdanem, Łukaszem Gikiewiczem, Radosławem Gilewiczem, Michałem Listkiewiczem, Piotrem Żelaznym.

W trakcie trwania programu, podczas łączeń na żywo, najświeższe informacje przekażą nasi wysłannicy do Kataru: Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.

Zapowiedź „Prosto z Mistrzostw”:

– Wielkie imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie czy piłkarskie mistrzostwa świata, to zawsze dla naszej redakcji święto, ale też duże wyzwanie. Przy mundialu w WP będzie łącznie pracowało kilkadziesiąt osób: dziennikarzy, wydawców, producentów, pracowników studia. Zapewnimy turniejowi oprawę godną lidera sportowego internetu w Polsce – komentuje Paweł Kapusta, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

– To najważniejsza impreza czterolecia w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej na świecie. Dla nas stanowi nie tylko wyzwanie, ale też przestrzeń do popisu. Ciąży na nas odpowiedzialność przedstawienia użytkownikom pełnego spektrum informacji podanych w sposób atrakcyjny - tak szybko, jak to możliwe. Z drugiej strony materiały muszą odznaczać się wysoką jakością. Znalezienie balansu między szybką informacją a wartościowym merytorycznie i dziennikarsko tekstem, będzie kluczem do sukcesu – mówi Dawid Góra, szef obszaru WP SportoweFakty.

Na czas mistrzostw przygotowane zostały specjalne boksy tematyczne dla Strony Głównej WP oraz WP SportoweFakty przeznaczone wyłącznie do obsługi mundialu. Relacja live z każdego meczu, a ponadto felietony, komentarze ekspertów, analizy sędziowskie i informacje okołomundialowe. Wszystko skrojone tak, aby żadna z wiadomości, nawet ta mniej sportowa, nie ominęła kibiców. Specjalny boks tematyczny będzie także obecny na Stronie Głównej o2.

Redakcja przygotowała bogatą ofertę tekstową: rozmowy z gwiazdami - nie tylko z Polski, ale też ze świata. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się m.in. Lukas Podolski, Robert Pires, El Hadji Diouf, Martin Palermo czy Filipe Kasmirski. Ich opinie uzupełnią Adam Nawałka, Sławomir Peszko, Ebi Smolarek, a nawet Iwona Lewandowska, mama największej gwiazdy polskiej piłki Roberta Lewandowskiego.

O wydarzeniach podczas Mundialu Wirtualna Polska planuje informować nie tylkow dedykowanych sportowi serwisach. Działania WP SportoweFakty wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, social mediach, nośnikach OOH, kinach oraz w kanałach własnych Wirtualnej Polski. Nad przygotowaniem kampanii i planowaniem mediów czuwał dział marketingu Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764