logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural Banksy’ego w Warszawie

  PR 01.03.2021, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Tuż przy Placu Politechniki powstał olbrzymi mural, który nawiązuje do prac jednego z najbardziej fascynujących artystów naszych czasów. Dziewczynka z balonikiem jest zaproszeniem na warszawską wystawę The Art of Banksy. Without Limits, którą można obejrzeć w Centrum Praskim Koneser.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mural-banksy%E2%80%99ego-w-warszawie,390429,artykul.html

Mural o powierzchni ponad 155 metrów kwadratowych, prezentujący jedną z najbardziej znanych prac Banksy’ego, został wykonany antysmogowymi farbami KNOxOUT. Dzięki temu każdy wymalowany metr tego muralu działa jak jedno drzewo, oczyszczając dziennie ok. 3000 m3 powietrza.

Mural powstał we współpracy z firmą E.Wedel, która jest partnerem wystawy, Centrum Praskim Koneser oraz Grupą RW Murale.

Wojtek Wójcik, prezes Grupy RW Murale, tak komentuje współpracę z organizatorami wystawy:

- Banksy to rewolucjonista, człowiek otwarty na problemy ludzi i świata, w którym żyjemy. Już wcześniej wskazał na problem smogu. Dzieło, które stworzył w Port Talbot w Irlandii było manifestem i wezwaniem do zastanowienia się nad tym, co emitujemy do atmosfery, a tym samym czym oddychamy. Dlatego też, jak tylko dowiedzieliśmy się, że Grupa RW Murale została wybrana do zrealizowania, namalowania, odtworzenia jego dzieła w Warszawie, oczywistym było, iż musi zostać ono namalowane farbami antysmogowymi. Jesteśmy pewni, że przekaz dzieła zostanie uzupełniony i wzmocniony antysmogowym oddziaływaniem muralu na ulice Warszawy.

Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel, mówi:

- Bardzo się cieszymy, że E.Wedel może być częścią tak ciekawego i ważnego wydarzenia kulturalnego na mapie warszawskiej Pragi, gdzie również znajduje się serce naszej firmy, czyli fabryka. Jesteśmy też zadowoleni z powstania wyjątkowego muralu, który upiększy krajobraz stolicy. Serdecznie zapraszamy do udziału w wystawie i życzymy miłej podróży do świata Banksy’ego!

Warszawska wystawa The Art of Banksy. Without Limits bije rekordy popularności. Wychodząc naprzeciw tego olbrzymiego zainteresowania, organizatorzy wydłużyli godziny otwarcia oraz czas trwania wystawy. Pracę antysystemowego, zaangażowanego społecznie króla street artu można oglądać w warszawski Centrum Praskim Koneser od poniedziałku do piątku, w godzinach 11.00–21.00, natomiast w weekendy – w godzinach 10.00–21.00, do 30 czerwca br.

- Centrum Praskie Koneser ma miłość do sztuki w swoim DNA. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy gościć wystawę oraz promować street art w Polsce.Mural, który pojawił się przy stacji metra „Politechnika” przybliża kunszt Banksy’ego mieszkańcom Warszawy oraz zachęca ich do dalszego poznawania prac tego jednego z najpopularniejszych artystów na świecie – podkreśla Monika Piwońska, dyrektor komercyjny Centrum Praskiego Koneser.

  • „The Art of Banksy. Without Limits”
  • 12 lutego – 30 czerwca 2021 r.
  • Centrum Praskie Koneser
  • Plac Konesera (Laboratorium), Warszawa

Źródło: Centrum Praskie Koneser

Dodatkowe informacje:

Partnerem wystawy jest E.Wedel, marka, która w tym roku świętuje wyjątkowy jubileusz 170. urodzin. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce jest również mecenasem sztuki.

Patroni medialni wystawy: TVN, Radio Zet, miesięczniki: „Pani” i „Twój Styl”, magazyny: „Fashion Magazine”, „K Mag”, stołeczne wydanie „Gazety Wyborczej”, portale: twojstyl.pl, natemat.pl oraz newonce, Synergic Creative Media, Grupa RW Murale i Multikino.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764