logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural Banksy’ego w Warszawie

  PR 01.03.2021, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Tuż przy Placu Politechniki powstał olbrzymi mural, który nawiązuje do prac jednego z najbardziej fascynujących artystów naszych czasów. Dziewczynka z balonikiem jest zaproszeniem na warszawską wystawę The Art of Banksy. Without Limits, którą można obejrzeć w Centrum Praskim Koneser.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mural-banksy%E2%80%99ego-w-warszawie,390429,artykul.html

Mural o powierzchni ponad 155 metrów kwadratowych, prezentujący jedną z najbardziej znanych prac Banksy’ego, został wykonany antysmogowymi farbami KNOxOUT. Dzięki temu każdy wymalowany metr tego muralu działa jak jedno drzewo, oczyszczając dziennie ok. 3000 m3 powietrza.

Mural powstał we współpracy z firmą E.Wedel, która jest partnerem wystawy, Centrum Praskim Koneser oraz Grupą RW Murale.

Wojtek Wójcik, prezes Grupy RW Murale, tak komentuje współpracę z organizatorami wystawy:

- Banksy to rewolucjonista, człowiek otwarty na problemy ludzi i świata, w którym żyjemy. Już wcześniej wskazał na problem smogu. Dzieło, które stworzył w Port Talbot w Irlandii było manifestem i wezwaniem do zastanowienia się nad tym, co emitujemy do atmosfery, a tym samym czym oddychamy. Dlatego też, jak tylko dowiedzieliśmy się, że Grupa RW Murale została wybrana do zrealizowania, namalowania, odtworzenia jego dzieła w Warszawie, oczywistym było, iż musi zostać ono namalowane farbami antysmogowymi. Jesteśmy pewni, że przekaz dzieła zostanie uzupełniony i wzmocniony antysmogowym oddziaływaniem muralu na ulice Warszawy.

Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel, mówi:

- Bardzo się cieszymy, że E.Wedel może być częścią tak ciekawego i ważnego wydarzenia kulturalnego na mapie warszawskiej Pragi, gdzie również znajduje się serce naszej firmy, czyli fabryka. Jesteśmy też zadowoleni z powstania wyjątkowego muralu, który upiększy krajobraz stolicy. Serdecznie zapraszamy do udziału w wystawie i życzymy miłej podróży do świata Banksy’ego!

Warszawska wystawa The Art of Banksy. Without Limits bije rekordy popularności. Wychodząc naprzeciw tego olbrzymiego zainteresowania, organizatorzy wydłużyli godziny otwarcia oraz czas trwania wystawy. Pracę antysystemowego, zaangażowanego społecznie króla street artu można oglądać w warszawski Centrum Praskim Koneser od poniedziałku do piątku, w godzinach 11.00–21.00, natomiast w weekendy – w godzinach 10.00–21.00, do 30 czerwca br.

- Centrum Praskie Koneser ma miłość do sztuki w swoim DNA. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy gościć wystawę oraz promować street art w Polsce.Mural, który pojawił się przy stacji metra „Politechnika” przybliża kunszt Banksy’ego mieszkańcom Warszawy oraz zachęca ich do dalszego poznawania prac tego jednego z najpopularniejszych artystów na świecie – podkreśla Monika Piwońska, dyrektor komercyjny Centrum Praskiego Koneser.

  • „The Art of Banksy. Without Limits”
  • 12 lutego – 30 czerwca 2021 r.
  • Centrum Praskie Koneser
  • Plac Konesera (Laboratorium), Warszawa

Źródło: Centrum Praskie Koneser

Dodatkowe informacje:

Partnerem wystawy jest E.Wedel, marka, która w tym roku świętuje wyjątkowy jubileusz 170. urodzin. Najbardziej czekoladowa marka w Polsce jest również mecenasem sztuki.

Patroni medialni wystawy: TVN, Radio Zet, miesięczniki: „Pani” i „Twój Styl”, magazyny: „Fashion Magazine”, „K Mag”, stołeczne wydanie „Gazety Wyborczej”, portale: twojstyl.pl, natemat.pl oraz newonce, Synergic Creative Media, Grupa RW Murale i Multikino.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764