logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural Megaśrody kolejną odsłoną kampanii Multikina

  PR 04.10.2017, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie uruchomiono kolejną odsłonę kampanii promocyjnej najnowszej oferty sieci Multikino MEGAŚRODY – od teraz warszawiacy mogą oglądać mural z różowym biletem, który znajduje się na budynku przy ul. Jaworzyńskiej 5 przy Metrze Politechnika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mural-megasrody-kolejna-odslona-kampanii-multikina,33975,artykul.html

Mural przedstawiający różowy bilet przytulający się do roześmianej kobiety został namalowany na jednym z najbardziej „muralowych” miejsc w Polsce, wykorzystywanych przez reklamodawców do promocji swoich produktów – czyli na budynku przy ul. Jaworzyńskiej 5 obok Metra Politechnika. Mural jest częścią kampanii promocyjnej sieci Multikino, która od 6 września wprowadziła do swojej oferty MEGAŚRODY.

Przez 7 dni sześciu malarzy z artystycznym wykształceniem, zawodowo zajmujących się malowaniem murali, pracowało na wysokościach, aby przygotować dla Multikina reklamę MEGAŚRODY. Codziennie przez 8 godzin zamalowywali ścianę o powierzchnię 250 m². Zużyli 120 litrów farby. Prace rozpoczęły się od przygotowania projektu graficznego specjalnie pod format i strukturę ściany budynku przy ul. Jaworzyńskiej 5. Następnie naniesiono szkic w celu nadania proporcji kluczowym elementom grafiki. Kolejnym krokiem było wypełnienie obrazu kolorami i stopniowe dodawanie detali. W całym procesie powstawania muralu brało udział 12 osób. Za projekt i jego realizację odpowiada Good Looking Studio.

Pierwsza odsłona kampanii MEGAŚRODY została wsparta działaniami w telewizji (TVN i tematyczne z Grupy TVN, m.in. TVN24, TVN Fabuła, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo), radiu (ESKA, Radio Zet), prasie (Fakt, Co jest Grane, Newsweek), Internecie (Filmweb, Onet), social mediach Multikina, outdoorze i kinach należących do sieci Multikino. Za kreację 30-sekundowego spotu odpowiada Infinity Group, natomiast za jego realizację - B3 Films.

MEGAŚRODY to najnowsza propozycja Multikina skierowana do wszystkich kinomanów zainteresowanych niższą ceną biletów. Wybierając MEGAŚRODY, widz płaci za dowolny seans 2D z repertuaru Multikina jedyne 14,90 zł. W przypadku seansów 3D cenę należy powiększyć opłatę do okularów. Bilety na MEGAŚRODY można nabyć w kasie kin sieci Multikino, poprzez www.multikino.pl lub aplikację Multikino dostępną dla telefonów komórkowych z systemem Android, Windows Phone oraz iOS.

Źródło: Multikino

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764