logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural na żywo Sport.pl zagrzewa polskich piłkarzy

  PR 11.06.2021, przeczytano 890 razy
ilustracja

W Warszawie można już zobaczyć Mural na żywo Sport.pl, na którym będą prezentowane komentarze wspierające polskich piłkarzy podczas Euro 2020. Elementem akcji jest konkurs na najlepsze hasło zagrzewające biało-czerwonych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mural-na-zywo-sport.pl-zagrzewa-polskich-pilkarzy,391855,artykul.html

Projekt Mural na żywo ma dwa wymiary - łączy działania outdoorowe i online’owe. Na dedykowanej stronie muralnazywo.pl dostępny jest formularz, w którym każdy może wpisać swoje hasło dopingujące polskich piłkarzy podczas zbliżającego się turnieju Euro 2020 lub po prostu wyrazić swoje piłkarskie emocje. Spośród przesyłanych komentarzy redakcja Sport.pl będzie wybierała najlepsze hasła, które następnie zostaną przeniesione na Mural na żywo, znajdujący się przy ulicy Waryńskiego 3 w Warszawie. Komentarze kibiców zamieszczone zostaną również na stronie muralnazywo.pl i na nośnikach outdoorowych w Warszawie. Treści z muralu trafią też na jeden z największych cyfrowych nośników w kraju – super screen o powierzchni 165 m. kw. na placu Unii Lubelskiej w Warszawie.

- Sport.pl świetnie łączy kapitalne dziennikarstwo i sportowe emocje. Emocje, które teraz postanowiliśmy zabrać “na miasto”. Nasz Mural na żywo to kolejna mocno niestandardowa akcja Sport.pl w przestrzeni miejskiej. W maju cała Polska zobaczyła licznik rekordu Roberta Lewandowskiego, teraz będziemy niemal w czasie rzeczywistym oddawać prawdziwe emocje kibiców na jednej z najbardziej rozpoznawalnych ścian w kraju - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl.

- Polacy kochają piłkę nożną, a w szczególności naszą reprezentację narodową. Ta miłość często jest trudna, ale zawsze płomienna i bardzo zaangażowana. Imprezy sportowe pokroju Euro urastają w Polsce do rangi święta narodowego - mówi Maciej Kucharski, zastępca dyrektora Sport.pl. - Chcieliśmy dać naszym czytelnikom wyjątkową platformę, na której będą mogli wyrazić swoje emocje związane z reprezentacją. W ten sposób narodziła się idea Muralu na żywo, na którym prezentowane będą najciekawsze komentarze. Mamy nadzieję, że ta forma dopingu spodoba się także piłkarzom - dodaje.  

Mural, podkreślający internetowy wymiar akcji, przedstawia zajmujący całą ścianę telefon, na którego ekranie będą pojawiać się wybrane komentarze kibiców.  

Pierwsze widoczne na muralu hasła zostały stworzone przez redakcję Sport.pl, a autorami kolejnych będą fani piłki nożnej. W akcji udział może wziąć każdy. Szczegółowe zasady opisane są w regulaminie na muralnazywo.pl.  

Akcja potrwa od 8 czerwca do 11 lipca 2021 r.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764