logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mural Pawła Swanskiego w kampanii Love Over Hate

  PR 08.10.2018, przeczytano 1276 razy
ilustracjastrzałka

5 października, od godziny 20:00, mieszkańcy stolicy mogą podziwiać nowy mural Pawła Swanskiego. Dzieło tego znanego artysty powstało przy użyciu farb usuniętych z miejsc naznaczonych słowami nienawiści. Tym samym, Swanski, dołączył do kampanii społecznej Love Over Hate, której inicjatorem jest marka Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mural-pawla-swanskiego-w-kampanii-love-over-hate,379669,artykul.html

Mieszkańcy Warszawy, a w szczególności miłośnicy sztuki miejskiej mogli zobaczyć animację najnowszego murala autorstwa Pawła Swanskiego. 5 października wieczorem, o godzinie 20:00, jeden z warszawskich budynków – Dom towarowy Braci Jabłkowskich (przy ul. Brackiej 25) rozbłysł symbolem miłości. To kolejny etap akcji zainicjowanej przez markę Absolut i wspieranej przez aktorkę Kasię Warnkę, ambasadorkę kampanii.

Marka Absolut pragnie świata pełnego miłości i tolerancji, świata wolnego od hejtu i krzywdzących przekonań. Wierzymy, że jednym z najlepszych sposobów pokonywania nienawiści jest głośny sprzeciw, ale i pozytywne emocje oraz kreatywność. Ta myśl przyświeca nam od początku pracy nad kampanią Love Over Hate. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Pawła Swanskiego, artystę, którego prace trafiają do naszych serc, a mądre przekazy inspirują. Wykonany przez niego mural to symbol miłości, o którą powinien walczyć każdy z nas – komentuje Arek Dobosz, Brand Director odpowiedzialny za markę Absolut w Wyborowa Pernod Ricard.

W ramach kampanii społecznej Love Over Hate na specjalnie przygotowanej stronie loveoverhate.pl internauci przez kilka tygodni zgłaszali miejsca (bramy, ulice, mury) pełne haseł nienawiści, by wspólnie zmienić je w coś twórczego. Ekipa Love Over Hate oczyściła z hejtu wybrane miejsca z całej Polski, a zdjętą farbę przekazała w ręce Pawła Swanskiego, który m.in. przy jej użyciu stworzył kolejny projekt odzwierciedlający eklektyczny, inspirowany graffiti i hip hopem styl artysty. Co przedstawia mural?

Jego głównym elementem jest serce obrazujące miłość, akceptację i zrozumienie dla samego siebie. Wychodzę z założenia, że samoakceptacja to wewnętrzna siła, która pozwala nam przełamywać negatywne zachowania i mieć więcej pozytywnych uczuć w stosunku do innych. Moim zdaniem brak miłości do samego siebie to najczęstsze źródło nienawiści. Otaczające serce trujące rośliny i wici symbolizujące hejt, tworzą często wykorzystywany przeze mnie wzór, który intryguje, jest dosadny w przekazie, ale zarazem nie jest męczący, ani agresywny. Mam nadzieję, że moja praca pobudzi każdego kto ją zobaczy do walki z hejtem i udowodni, że jednym z najlepszych narzędzi do jego zwalczania jest nasza twórczość – komentuje Paweł Swanski, malarz, grafik, ilustrator, a także dyrektor artystyczny marki streetwearowej.

Mural Swanskiego podziwiać można od 5 października, zaś w godzinach 20:00 – 02:00 jego inauguracji towarzyszyła świetlna animacja. Niezwykłe wrażenia wizualne wzmocniła farba UV, która została używa do stworzenia murala. Dzieło będzie zdobiło centrum Warszawy do końca października.

Kampania Love Over Hate podejmuje walkę z hejtem, by pokazać, że miłość i dobre emocje potrafią zwalczyć nienawiść. W jaki sposób? Zmieniając hejt w coś twórczego! Bo to właśnie kreatywność ma moc wywoływania pozytywnej zmiany. W ramach akcji Love Over Hate, jednym z działań jest zgłaszanie haseł nienawiści wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane miejsca z Polski, spośród tych zgłoszonych przez internautów na stronie loveoverhate.pl zostaną oczyszczone z hejtu, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło mądry i pozytywny przekaz, jakim jest miłość i otwartość na świat. Przesyłając zgłoszenie, absolutnie każdy może wziąć udział w walce z brakiem akceptacji i raniącymi słowami. Każdego z nas, bez względu na płeć, wiek, pochodzenie, czy wyznanie, chociaż raz w życiu dotknął hejt. Łącząc siły i wykazując się pozytywną kreatywnością – pokonamy nienawiść! Ambasadorem kampanii została Kasia Warnke. Aktorka, która nie raz stawiała czoła niesprawiedliwym osądom, zaskakując swoją twórczą energią i pozytywną postawą. Inicjatorem kampanii społecznej Love Over Hate jest Absolut, marka należąca do portfolio Grupy Pernod Ricard.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764