logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Murale w nowej odsłonie kampanii Electrolux #gotowaniebezmarnowania od Liquidthread

  PR 13.04.2022, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii marki Electrolux #gotowaniebezmarnowania promującej ideę less waste oraz zdrowe odżywianie, agencja LiquidThread należąca do Publicis Groupe, przygotowała projekty murali, które powstaną w czterech miastach Polski. W realizację kampanii zaangażowane są też: agencja kreatywna Cut the Mustard oraz Zenith (Publicis Groupe), który odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/murale-w-nowej-odslonie-kampanii-electrolux-gotowaniebezmarnowania-od-liquidthread,395483,artykul.html

Marnowanie jedzenia jest niestety nadal dość powszechnym zjawiskiem. Electrolux, który od lat wprowadza w swoich sprzętach funkcje i technologie pozwalające na korzystanie z nich w duchu zrównoważonego rozwoju (np. w serii Intuit), inspiruje również do jedzenia w sposób, który jest korzystny zarówno dla ludzi, jak i dla naszej planety.

Chcąc pomóc w ograniczeniu marnowania żywności, zachowaniu jakości składników a także czerpania radości z użytkowania intuicyjnych i energooszczędnych urządzeń, Electrolux przygotował kampanię #gotowaniebezmarnowania, która rozpoczęła się w marcu. Teraz oprócz działań w kanałach digital, social mediach, podcastach, telewizji i prasie tematycznej, idea #gotowaniebezmarnowania będzie widoczna również na muralach, które powstaną w kwietniu i w maju, kolejno w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i w Warszawie. Na każdym z murali umieszczony będzie QR kod, przez który można przenieść się na stronę z prostymi wskazówkami na gotowanie w sposób less waste.     

- W obliczu ekologicznych wyzwań stojących przed naszą planetą, staramy się jako marka Electrolux promować zrównoważone podejście do gotowania. Chcemy inspirować do wdrażania idei less waste w naszych domach. A realizować ją można przez proste czynności jak: maksymalne wykorzystywanie produktów spożywczych, kupowanie lokalnych produktów, korzystanie z funkcji regeneracji do odświeżenia np. pieczywa w piekarnikach parowych czy planowanie posiłków 2-3 dni wprzód – komentuje Kamila Cap, Brand Marketing Manager kategorii Taste w Electrolux.

- Idee less waste i zrównoważonego rozwoju są nam bardzo bliskie, dlatego przygotowanie ilustracji do murali było czystą przyjemnością. Inspirację do ich projektu czerpaliśmy z sugestywnego stylu street artu, pełnego niejednoznacznych symboli i metafor skłaniających widza do własnych interpretacji i skojarzeń. Mamy nadzieję, że prosta, ale intrygująca forma zmotywuje innych do wprowadzenia nawyków, które sprawią, że gotowanie będzie zdrowsze i przyjazne planecie – powiedziała Agnieszka Soczewka, Senior Art Director w LiquidThread i autorka projektów murali.  

W powstanie kampanii zaangażowane są agencje Publicis Groupe: LiquidThread, odpowiada za projekt murali oraz współpracę z podcasterami, Zenith za strategię, planowanie i zakup mediów. Kreację ogólnopolskiej kampanii #gotowaniebezmarnowania przygotowała agencja Cut the Mustard.

Źródło: LiquidThread

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764