logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Murator promuje swoje poradniki wnętrzarskie

  PR 17.01.2010, przeczytano 2037 razy
ilustracjastrzałka

MURATOR rozpoczął kampanię telewizyjną lutowych wydań magazynów wnętrzarskich "M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/murator-promuje-swoje-poradniki-wnetrzarskie,10086,artykul.html

Kampania "M jak mieszkanie" rozpoczęła się 14 i potrwa do 21 stycznia. Promocję "Mojego Mieszkania" zaplanowano tydzień później, 21-28 stycznia. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w: TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, Polsat 2 i TV4. Ponadto reklama "M jak mieszkanie" pojawi się w kanałach tematycznych Discovery i Animal Planet, a "Mojego Mieszkania" - w TVP i TVP Info.

Pomysłodawcą kreacji obu kampanii jest Dział Marketingu - Wnętrza MURATOR S.A., a wykonawcą - agencja AVANTGARDE PRODUCTIONS, Film&TV Productions. Media zaplanował Dom Mediowy STARCOM.

Źródło: Murator

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764