logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Murator promuje swoje poradniki wnętrzarskie

  PR 17.01.2010, przeczytano 2117 razy
ilustracjastrzałka

MURATOR rozpoczął kampanię telewizyjną lutowych wydań magazynów wnętrzarskich "M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/murator-promuje-swoje-poradniki-wnetrzarskie,10086,artykul.html

Kampania "M jak mieszkanie" rozpoczęła się 14 i potrwa do 21 stycznia. Promocję "Mojego Mieszkania" zaplanowano tydzień później, 21-28 stycznia. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w: TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, Polsat 2 i TV4. Ponadto reklama "M jak mieszkanie" pojawi się w kanałach tematycznych Discovery i Animal Planet, a "Mojego Mieszkania" - w TVP i TVP Info.

Pomysłodawcą kreacji obu kampanii jest Dział Marketingu - Wnętrza MURATOR S.A., a wykonawcą - agencja AVANTGARDE PRODUCTIONS, Film&TV Productions. Media zaplanował Dom Mediowy STARCOM.

Źródło: Murator

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764