No i uporczywą walką do 18 problem rozwiązałem . W ciagu dnia kilkadziesią tel. do róznych firm serwisowych i żadnego prawie trafienia. Zacząłem od Panów z firmy A... jeden znich obstawiał wadliwy sprzęt, a to że karta śieciowa w kom, a to że zapory blokują, że gniazdo w ploterze i trzeba płytę główną wymienić, na koniec kabel sieciowy nowy itp, cały czas pudło, w końcu skierował mnie do kolegi od programu Onyx niby specjalisty po połączeniu się znim usłyszałem, że jak nie miałem szkolenia z programu onyx to nie mamy o czym gadać itp. Strasznie niemiły gość ;/. Kolejny tel do innej firmy polecili mi inny RIP(podesłali linka). No więc zasysamy demo instalujemy no i wszystko ładnie pieknie gra i drukuje. No wiec sprzęt dobry i konfiguracja tak samo. Wiec dalej walcze z onyxem. Dzwonimy dalej kolejny serwis firma z Gdańska. Odbiera sympatyczna Pani opowiadam problem, kojarzyła takie zdarzenie bo już niby takie były wina onyxa, że niby coś zapętla itd. ale bardziej w temacie są jej serwisanci którzy są w terenie i prosiła o maila z dokłądnym opisem zdarzenia wiec postaraja się odpowiedzić. Na koniec rozmowy powiedziała jeszcze, że czasem pomaga od nowa zainstalować, ale zanim to zrobię kazała poczekać na odpowiedź. Póniej jeszcze oddzoniła bo chciał screeny itd. Ok godziny 17 w akcie desperacji deinstalacja i wszystko od nowa wio jedzimy z instalacją. Instalujemy, konfigurujemy, wczytujemy pliki do druku no i ruszyła maszyna.
Aikon - dobre trafienie szkoda tylko że ok. 13 nie było Ciebie tu trochę nerwów bym zaoszczędził i czasu.
(Wiadomość zmodyfikowana przez: kogut dnia 06.11.2013 23:22)
(Wiadomość zmodyfikowana przez: kogut dnia 06.11.2013 23:22)