logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh: Dni Otwarte już 5 lipca

  PR 02.07.2019, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy piątek (5 lipca 2019) polski dystrybutor japońskich drukarek wielkoformatowych zaprasza do swojego centrum demonstracyjnego na Dni Otwarte, podczas których można będzie przetestować aż 10 drukarek tej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh%3A-dni-otwarte-juz-5-lipca,383092,artykul.html

Nie mniej, a nawet więcej niż na największych targach branżowych, bo aż 10 drukarek wielkoformatowych marki Mutoh można będzie porównać i przetestować. Urządzenia, reprezentowały 4 ekologiczne technologie druku: żywiczną (4 drukarki), LED-UV (4 drukarki), druku bezpośredniego na tkaninach (1 drukarka) oraz eko-solwentową (1 drukarka).

4 drukarki żywiczne w atrakcyjnych ofertach dnia

- W naszej opolskiej centrali będą na Państwa czekały ekologiczne, wszechstronne i szybkie drukarki żywiczne, czyli naszpikowane japońskimi technologiami a jednocześnie wyjątkowo stabline i cenione w naszym kraju modele: ValueJet 1324X, 1604X, 1624X oraz 1638X. Tego dnia, uczestnicy Dni Otwartych będą mogli nabyć urządzenia w atrakcyjnych cenach, np. Mutoh ValueJet 1604X o szerokości zadruku 162 cm, w cenie 9.995 euro będzie mógł znaleźć szczęśliwych nabywców już za 8.895 euro netto. Natomiast drukujący do 50 m2/h, o te samej szerokości Mutoh ValueJet 1624X, oferowany za 11.995 euro znajdzie zadowolonych użytkowników już za 9.450 euro netto!

ValueJet serii X pracują w technologii żywicznej. Oznacza to, że drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje na żywicach. Co więcej, szeroki gamut kolorystyczny pozwala drukować „korporacyjne” kolory – pokrycie palety Pantone C wynosi aż 83% (z samego CMYKa).

Plotery ValueJet X różnią się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru mamy dwie szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga od 15 do prawie 100 m2/h. Wszystkie natomiast posiadają cechę wspólną – japońskie technologie poprawiające osiągi i jakość druku: Mutoh Intelligent Interweaving (eliminujący paskowanie) i Mutoh DropMaster (kompensujący różne grubości materiałów).

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

4 drukarki LED-UV w atrakcyjnych ofertach dnia

- O technologii LED-UV mówi się „technologia przyszłości”. I tak i nie… Mówiąc „tak” mamy na uwadze fakt, że charakteryzuje się niemal nieograniczoną wszechstronnością. Jej pozytywne aspekty ekologiczne i ekonomiczne pozwalają zainwestować w nią, z pewnością, że za kilka lat będą nadal na czasie. Z kolei mówiąc „nie” trochę żartujemy… gdyż ta „przyszłość technologiczna” już się dzieje w zauważalnym stopniu. Technologia LED-UV jest niemal obowiązkowa dla każdego, kto myśli o zakupie nowych urządzeń o bardzo szerokich możliwościach.

Cechą wyróżniającą japońskie drukarki LED od innych rozwiązań na rynku jest brak zapachu zadrukowanego przedmiotu. To jeden z dowodów na ekologiczność rozwiązań tego producenta. Warto zauważyć, że drukarki LED firmy Mutoh nie wymagają podłączania zewnętrznych systemów filtrujących powietrze czy innych wyciągów.

Mutoh ValueJet 426 i 626UF to kompaktowe drukarki LED-UV przeznaczone do druku na nośnikach i przedmiotach w formacie maksymalnym odpowiednio A3+ i A2+. Stół roboczy pozwala na bezpośredni zadruk materiałów o grubości do 7 i 15 cm i ciężarze do 4 oraz 6 kg.

Mutoh ValueJet 626UF, w porównaniu do mniejszego brata 426UF, który stał się w Polsce bestsellerem, posiada oprócz powiększonego stołu także laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczną regulację wysokości stołu oraz bardzo ciekawy, dodatkowy moduł obrotowy (do obiektów walcowatych, np.: szklanka, termos, wazon).

- I na te modele podczas Dni Otwartych zaproponujemy ekstra rabaty. Drukarka ValueJet 426UF tego dnia będzie dostępna w cenie 59.950 zł (zamiast 65.000 zł netto). Większy model ValueJet 626UF, otrzyma jeszcze większy rabat i jego cena osiągnie pułap 95.950 zł (zamiast 119.000 zł netto).

Trzecią prezentowaną drukarką w tej technologii będzie znacznie większa, bo o szerokość 1.62 m – rolowa Mutoh ValueJet 1638UR. Oprócz kolorów CMYK, znajdziemy na jej pokładzie także kolor biały oraz lakier. Taka konfiguracja pozwala na druk wielowarstwowy w jednym przebiegu (symultaniczny). Daje to wielokrotnie większe możliwości od „zwykłych” drukarek rolowych.

Mutoh ValueJet serii „UR” potrafi zadrukować elastyczne materiały czarne, kolorowe, metaliczne, fluorescencyjne, odblaskowe, przezroczyste i inne. Oczywiście poradzi sobie także z klasycznymi nośnikami jak papiery, folie białe, banery, płótna, tapety, materiały powlekane i niepowlekane. Niska temperatura utrwalenia atramentu pozwala na stosowanie także mediów wrażliwych na wysoką temperaturę, np. cienkich klisz. Co więcej, wydruku w momencie druku jest suchy i od razu gotowy do dalszej obróbki, montażu lub wysyłki.

Czwartą drukarką LED-UV będzie Mutoh ValueJet 1638UH. Jest to maszyna hybrydowa czyli drukująca zarówno z roli (jak seria UR) a także na płytach i innych materiał sztywnych po dostawieniu modułowych stołów. Jest to ploter 6-kolorowy. Oprócz palety CMYK, na pokładzie mamy jeszcze kolor BIAŁY oraz lakier.

Dzięki białemu atramentowi, diametralnie rozszerzają się możliwości plotera. Kolor ten stosowany jako poddruk umożliwia zadruku kolorowych nośników. Natomiast stosowany jako nadruk na grafice CMYK umożliwia znakowanie materiałów przezroczystych od strony wewnętrznej (szkła, pleksy, itd.). Oczywiście można drukować także samym kolorem białym np. na czarnych płytach czy drewnianych panelach.

1 drukarki tekstylna (ale wszechstronna)

Mutoh ValueJet serii TX dzięki unikalnym atramentom polimerowym UltraVision Textile pozwoli na bezpośredni zadruk tkanin naturalnych (jak np. bawełna) i syntetycznych (jak np. poliester) - podkreślmy to - jednym typem atramentu! Oczywiście spektrum obsługiwanych typów włókien i ich mieszanek, wliczając w to celulozę jest dużo szerszy.

 „TX” posiada możliwość zadruku materiałów o szerokości do 1.91 metra. Mogą to być tkaniny o otwartej jak i zamkniętej strukturze. Atrament przechodząc przez te pierwsze spływa do specjalnie zaprojektowanej do tego celu rynny odprowadzającej atrament.

Maksymalna prędkość tej drukarki sięga aż 73 m2/h. Typowa prędkość produkcyjna (komercyjna) kształtuje się na poziomie około 40 m2/h.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764