logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh + Summa: zestaw drukująco-tnący w Agencji Reklamowej Flash

  PR 13.08.2019, przeczytano 1155 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka żywiczna Mutoh ValueJet 1604X oraz ploter tnący Summa D120R. Taki wszechstronny zestaw drukujaco-tnący trafił do Agencji Reklamowej FLASH z Ostrowa Wielkopolskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-%2B-summa%3A-zestaw-drukujaco-tnacy-w-agencji-reklamowej-flash,383575,artykul.html

Stare przysłowie mówi „Jeżeli coś jest do wszystkiego, jest do...". Niektórzy producenci ploterów drukujących (np. Mutoh) od lat z sukcesem przekonują, że systemy drukująco-tnące powinny być złożone z dwóch niezależnych urządzeń: plotera drukującego i plotera tnącego. Dlaczego?

Plotery drukujące współpracują z ploterami tnącymi w sposób niemal automatyczny. Zintegrowane oprogramowanie pozwala na ploterze drukującym zadrukować znaczniki cięcia. Wprowadzony taki wydruk do plotera tnącego jest rozpoznawany poprzez optyczny / laserowy system pozycjonowania umożliwiający cięcie np. po obrysie zadrukowanej grafiki lub też wycinając obrysy etykiet.

Dwa niezależne urządzenia to też większe bezpieczeństwo. W przypadku jakiejkolwiek awarii lub przestoju można nadal pracować na drugim urządzeniu.

Na koniec warto wspomnieć, że cena zestawu 2 niezależnych urządzeń (np. plotera drukującego i plotera tnącego) jest porównywalna z maszynami  „2 w 1”.

- Cieszymy się, że kolejne firmy jak Agencja Reklamowa FLASH z Ostrowa wybrały zestaw dwóch urządzeń, tj. plotera tnącego Summa o legendarnej jakości cięcia i nie mniej legendarnej jakości druku japońskiego Mutoh’a. - mówi Paweł Stania z firmy Atrium centrum Ploterowe.

Drukarka – Mutoh ValueJet 1604X

Mutoh ValueJet X to seria żywicznych (ang. Resin) ploterów (drukarek) wielkoformatowych marki Mutoh. Technologia żywiczna oznacza, że plotery tej serii drukują ekologicznymi, certyfikowanymi w Europie atramentami Mutoh UMS. To, co odróżnia te atramenty od innych „eko” rozwiązań na rynku to ich skład, który bazuje w głównej mierze właśnie na żywicach.

- Żywiczny Mutoh ValueJet 1604X to podstawowy ploter o szerokości 1.62 metra japońskiego producenta. Dzięki atrakcyjnej cenie, można go plasować w segmencie „entry-level”. Podobnie jak przy innych modelach, za jego sukcesem stoją japońska stabilność i solidność wykonania, a także finalna jakość końcowego wydruku przy zachowaniu wysokiej produktywności sięgającej 15 m2/h. Uniwersalna szerokość robocza 162 cm, pozwoli realizować większość zleceń, od druku kolorowych wizualizacji, projektów i reprodukcji, przez fototapety, rollupy, obrazy, naklejki po grafiki samochodowe, dekoracje czy reklamę zewnętrzną.

Seria ValueJet X obejmuje kilka modeli, które różnią się szerokością roboczą i produktywnością. W zależności od wymagań i potrzeb użytkownika, do wyboru są dwie szerokości: 1.37 i 1.62 m, a prędkość maksymalna sięga w zależności od modelu od 15 do prawie 100 m2/h.

Szeroki gamut kolorystyczny atramentów UMS pozwala drukować „korporacyjne” kolory, gdyż pokrycie palety Pantone C wynosi aż 83% (z 4 kolorów CMYK). To najwięcej w branży produkcyjnych drukarek wielkoformatowych.

Ten i pozostałe plotery Mutoh ValueJet serii X posiadają cechę wspólną - japońskie technologie: Mutoh Intelligent Interweaving i Mutoh DropMaster.

Intelligent Interweaving, czyli tak zwany druk „falą” czy też „chmurką” pozwala wyeliminować paskowanie poprzez nakładanie rozmytego rastra. Kolejne warstwy atramenty nachodzą na siebie i się przeplatają, przez co nie występuje tzw. efekt paskowania nawet w trybach wysokiej prędkości.

Drugą technologią jest Mutoh DropMaster. Jest to opatentowana przez firmę Mutoh technologia druku, która ma na celu automatyczną kalibrację głowicy do wysokości i grubości materiału. W momencie gdy drukujemy na cienkim papierze, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubym banerze, czego efektem może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. DropMaster gwarantuje, że kropla atramenty zawsze trafia w przewidziane miejsce.

Warto też wspomnieć, że wszystkie plotery Mutoh ValueJet posiadają stałą, długowieczną głowicę piezo (nie termiczną). Głowica ta umożliwia druk zmienną kroplą (Vardot). Dzięki oprogramowaniu mamy możliwość niezależnej regulacji wielkości kropel wychodzących z poszczególnych dysz. Wielkość kropli jest dostosowywana w zależności od drukowanej grafiki. Przykładowo inna jest kombinacja rozmiarów kropel dla jednolitych obszarów, inna dla detali i przejść tonalnych.

Cechą wyróżniającą „zieloną” technologię w ploterach Mutoh od innych tzw. „eko-rozwiązań” na rynku, jest niski (nawet kilkukrotnie niższy) pobór prądu.

Oprócz wspomnianych technologii warto wspomnieć, że w ploterach ValueJet serii X zastosowano rozwiązania unikalne jak np.: stalowy pasek posuwu karetki, pozłacana płytka głowicy, rolki dociskowe na całej szerokości stołu roboczego, zmienna wielkość kropli atramentu, światowej klasy oprogramowanie Onyx, szczelny, hermetyczny i bezpieczny dla użytkownika i plotera system atramentów w workach.

Mutoh ValueJet 1604X to łatwość użytkowania przez początkujących użytkowników i zaawansowanych drukarzy. Cechuje się także brakiem potrzeby stałej konserwacji oraz niskim zużyciem atramentu (8 ml/m2 na niepowlekanym PVC). W połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami na rynku, ploter daje gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.

Ploter tnący – SummaCut D120R

SummaCut  to synonim plotera tnącego. Urządzenia te posiadają optymalny stosunek jakości do   ceny, bardzo dobre parametry techniczne, specjalizowane akcesoria, powszechnie uznany i dopracowany system prowadzenia nawet najgrubszych folii oraz automatyczny system pozycjonowania OPOS X. Dzięki wspomnianemu systemowi OPOS X plotery są odpowiednim narzędziem do produkcji wszelkiego rodzaju naklejek, etykiet, szyldów, itp.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764