logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Mutoh 1638

Strona 2/3  1 2 3

| 02.10.2012 10:10

siemka
no wiec rodzina ValueJet to dobrze ułożona japońska rodzina.
Jak każda ma plusy i minusy. Minusem do tej pory było jej zaczipowanie.
Nowy 1638 może być odczipowany wiec coś co ucieszy wielu z Was. Parę dni temu maszynka stała na tzw. Dniach otwartych w oddziale poznańskim Atrium gdzie drukowałem nią na gpt afr (tani monomer gloss) 15!! metr kwadrat z zegarkiem w ręku bez zająknięcia (obecni potwierdzą).
(… co do serwisu rodziny ploterów ValueJet to powiem, albo zacytuje serwisanta: „co tu robić, przeglądy, przeglądy i przeglądy, zarabiamy jak na allwinach, czyli mało”.
MM
Ps. Pozdro Andrzej (aikon)

avatar użytkownika
+ + +

Głubczyce
wiadomości: 25
w Signs.pl od 24.08.2004
IP: 94.42.152.XXX

| 02.10.2012 22:10

Witam

Nie wiem nie widziałem, mój 1614 jest trochę wolniejszy no ale ma jedną głowicę. Z chipami nie mam problemów choć fakt że są. I brawo dla mutoha jeśli wreszcie z tego rozwiązania zrezygnował...
Jeśli to w nawiasie to mój nick (aikon) to nie mam na imię Andrzej ale dziękuję za pozdrowienia ...


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4434
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 109.243.81.XXX

| 11.10.2012 23:10

Jeśli chodzi o Valuejety to złego słowa nie mogę powiedzieć, a wracając do 1638 to w Opolu w Atrium też będzie można przyjść na prezentację tego modelu 23października - aż sam jestem ciekaw jak to z tymi prędkościami.

brak ikonki
+

Opole
wiadomości: 8
w Signs.pl od 20.09.2012
IP: 89.73.185.XXX

| 12.10.2012 09:10

Jeśli chodzi o Mutoha 1638 i jego prędkość to nie powinno to już nikogo dziwić. Tam są dwie głowice drukujące. Takie samo rozwiązanie jest zastosowane w nowym ploterze Epson SureColor S50610, który zresztą jest szybszy od Mutoha 1638 i dodatkowo drukuje również białym atramentem.

Także nie wiem czy Mutoh 1638 pod względem prędkości druku jest jakimś fenomenem na chwilkę obecną. Powiedziałbym, że spełnia on standardy rynkowe dotyczące nowych ploterów dwugłowicowych.

-----------------
warto pytać , warto wiedzieć...



(Wiadomość zmodyfikowana przez: jarek643 dnia 12.10.2012 09:45)

avatar użytkownika
+ + + + + +

Toruń
wiadomości: 735
w Signs.pl od 04.11.2006
IP: 83.11.161.XXX

| 11.03.2013 16:03

Posiada ktoś ten ploter? Jakieś opinie?

avatar użytkownika
+ + + +

PL
wiadomości: 184
w Signs.pl od 28.02.2009
IP: 91.214.55.XXX

| 12.03.2013 07:03

Witam. Na temat tego plotera nie mogę nic powiedzieć. Sam mam Spitfire 65 od roku.
Wcześniej przez 2 lata pracowałem na Rolandzie XJ 740. Oba modele pracują na tych samych głowicach i jakość i szybkość jest podobna. Co do serwisu, oj tutaj są ogromne różnice. Jeśli miałem problem z Rolandem w serwisie zawsze ktoś odebrał telefon i odpowiedział na pytanie. Jeśli problem był poważniejszy serwis był w ciągu max 2 dni u mnie. Z Mutohem jednak tak dobrze nie ma. Gdyby nie wiedza, którą zdobyłem ucząc się wszystkiego na Rolandzie i posiłkując się internetem głównie na tym forum, to było by kiepsko. W serwisie tylko raz odebrali mój telefon z 30 wykonanych połączeń i nie chcieli odpowiedzieć na żadne moje pytanie. Kazali mi tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy i czekać aż przyjadą. Formularz wysłałem w lutym 2012r. w marcu dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i na tym zakończyła się moja przygoda z serwisem. Więcej do nich nie dzwoniłem i oni do mnie też. Nie muszę chyba dodawać, że się u mnie nie pojawili.
Na szczęście odkryłem co przeszkadzało maszynie i od roku pracuje perfekcyjnie nie sprawiając mi żadnych kłopotów.
Jeśli chodzi o sprzęt, to mogę polecić Mutoha, bo Kilku znajomych też je ma i są zadowoleni jeśli jednak chodzi o serwis to straszna masakra.

-----------------
MOC-ART Produkcja Reklam
Robert Wilk
tel. 530 509 530
robertwilk@moc-art.net



(Wiadomość zmodyfikowana przez: wilczek_125 dnia 12.03.2013 07:43)

avatar użytkownika
+ +

Czułów k/Krakowa
wiadomości: 17
w Signs.pl od 08.10.2009
IP: 94.40.86.XXX

macmark macmark | 12.03.2013 08:03

wilczek_125, 2013-03-12 07:40
Witam. Na temat tego plotera nie mogę nic powiedzieć. Sam mam Spitfire 65 od roku.
...
W serwisie tylko raz odebrali mój telefon z 30 wykonanych połączeń i nie chcieli odpowiedzieć na żadne moje pytanie. Kazali mi tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy i czekać aż przyjadą. Formularz wysłałem w lutym 2012r. w marcu dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i na tym zakończyła się moja przygoda z serwisem. Więcej do nich nie dzwoniłem i oni do mnie też. Nie muszę chyba dodawać, że się u mnie nie pojawili.


Ja bym napisał, że chodzi o serwis A. (chyba, że się mylę). Niech to będzie dla nich kolejna reklama w takiej samej formie. Tak narzekają, że na ploterach nie zarabiają, a jak trzeba serwisować, to też im nie po drodze. Ciekawe czy kierownictwo się orientuje, jak działa serwis. Szkoda mi tych, co kupią budżetowego chinczyka od nich...

macmark

| 12.03.2013 16:03

W serwisie tylko raz odebrali mój telefon z 30 wykonanych połączeń i nie chcieli odpowiedzieć na żadne moje pytanie.
Jeśli chodzi o sprzęt, to mogę polecić Mutoha, bo Kilku znajomych też je ma i są zadowoleni jeśli jednak chodzi o serwis to straszna masakra.

-------------------
30 razy dzwoniłeś,, hehe sporo przesadziłeś widze że lubisz koloryzować i myslisz, że zdobedziesz uznanie na forum bo zdobyłeś się na odwagę i oskarżasz serwis.

Stary pokaż mi serwis, który powie przez telefon co masz zrobić krok po kroku. Zadzwoń do Forda i poproś o porade lub do innej firmy, będą się śmiali z ciebie, że usłyszysz nie tylko przez telefon.

I zwracaj uwagę na to co pisześz bo byli tacy co pisali i mają kłopoty.

Art. 212. [Zniesławienie] § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


brak ikonki
+

wrocek
wiadomości: 5
w Signs.pl od 09.10.2012
IP: 94.42.152.XXX

macmark macmark | 12.03.2013 20:03

maniekwr, 2013-03-12 16:26
I zwracaj uwagę na to co pisześz bo byli tacy co pisali i mają kłopoty.


Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz; straszyć to babcię prądem. Raptem 3 posty, z czego w dwóch straszysz i walisz paragrafami (w związku z narzekaniem na serwis Mutoha), a w trzecim odsyłasz do serwisu, też Mutoha. Jesteś serwisantem czy w inny sposób powiązany z firmą? Tym sposobem nigdy nie kupię Mutoha, skoro firma ma takich "naganiaczy". Brawo.

macmark

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 12.03.2013 20:03

maniekwr, 2013-03-12 16:26
Stary pokaż mi serwis, który powie przez telefon co masz zrobić krok po kroku.

Polkos

-----------------

3kwadrat_pl

Strona 2/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764