Witam,
Jako Kierownik Działu Mediów w firmie Atrium Centrum Ploterowe chciałbym na Forum mieć możliwość krótkiego odpowiedzenia na podnoszone kwestie przez Pana Mariusza Kocoń z firmy MegaArt:
1. Przedmiotowe spotkanie odbyło sie w siedzibie firmy Atrium w Opolu. Została zgłoszona reklmacja do rozpatrzenia w kwestii sprzedanych atramentow mild solventowych.
2. Klient MegaArt sam dokonywał przelań, wymian głowic i części w swoich ploterach, i serwis naszej nie odnotował kontaktów z firma MegaArt.
3. Klient składając przedmiotowa reklamacje przedłożył wydruki oraz FVat za głowice i w/w części, żądając zwrotu ich wartości, zwrotu za zakupiony atrament oraz bliżej nieokreslonych kosztów nieudanej kampani reklamowej dla jednego z koncernów paliwowych. Nadmienię jedynie, iż Klient ponownie wymienił głowice i przelał się, być może samodzielnie, na atramenty kolejnego dostawcy.
Na Państwa forum Pan Mariusz Kocoń informuje, iż w ciągu 10 m-cy wymienił 3 głowice, z winy atramentu, i dopiero w miesiącu wrześniu zgłasza tą reklamację.......pytanie od ilu firm firma MegaArt kupowała atramenty.
Myślę że jest wiele pytań które trzeba by zadać i które już zostały zadane przez niektórych użytkowników, natomiast jestem zdziwiony, iż kwestia roszczeń Pana Koconia zostały przeniesione na to forum, przed zajęciem oficjalnego stanowiska przez naszą firmę.
Dlatego pozwoliłem sobie na umieszczenie tego posta w związku z kampanią krzywdzącą wizerunek firmy Atrium oraz wymienionych w tym i innych wątkach z nazwiska oraz imienia, osób związanych z firma Atrium.
Liczę na zrozumienie oraz z góry dziękuje za zamieszczenie tego posta jako odpowiedzi na stawiane nam publicznie zarzuty,
Serdecznie pozdrawiam,
Maciej Plewka
Kierownik Działu Media firmy Atrium