logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh ValueJet 1638W - tekstylny ploter roku 2013

  PR 03.09.2013, przeczytano 924 razy
ilustracja

Nie każdy wie, że seria ploterów Mutoh ValueJet to nie tylko drukarki eko-solwentowe, ale także zaawansowane technologicznie plotery tekstylne! Jeden z nich VJ-1638W został nagrodzony prestiżowym tytułem plotera roku przez europejskie stowarzyszenie EDP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-1638w---tekstylny-ploter-roku-2013,19574,artykul.html

W skład stowarzyszenia EDP (European Digital Press Association) wchodzą czołowi wydawcy czasopism o tematyce druku cyfrowego i poligrafii. Publikacje te obejmują 14 krajów europejskich i trafiają do ponad 1 miliona czytelników.

Mutoh ValueJet 1638W został uhonorowany tytułem „Best wide format textile printer” czyli najlepszy wielkoformatowy ploter tekstylny. VJ-1638W (nie mylić z eko-solwentowym modelem 1636) to ploter o szerokości obsługi 1625 mm i szerokości zadruku 1615 mm.

Źródło: Atrium

plotery.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim, wyłącznym dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764