logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh Valuejet 1638WX: sublimacja dla entuzjastów gier

  PR 30.04.2020, przeczytano 2665 razy
ilustracjastrzałka

Drukarki sublimacyjne dzięki swoim możliwościom, znajdują zastosowanie daleko poza „klasyczną” poligrafią, reklamą, modą. Kto by pomyślał, że jakość druku docenią także fani gier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-1638wx%3A-sublimacja-dla-entuzjastow-gier,386845,artykul.html

Deep-Cut Studio to firma rzemieślnicza, specjalizująca się w produkcji mat do gier RPG, tac do kości i akcesoriów do gier stołowych. Produkty tej litewskiej firmy trafiają do entuzjastów gier na całym świecie, od Europy po USA. Produkty Deep-Cut Studio można kupić w ich sklepie internetowym oraz w sklepach detalicznych partnerów w Europie, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Firmą kierują Kostas Brazauskas i Gediminas Jonaitis - założyciele i współwłaściciele Deep-Cut Studio.

- Podążaj za swoją największą pasją, a poczujesz się, jakbyś nie musiał pracować ani jednego dnia - oto, co przychodzi do głowy po rozmowie z właścicielami Deep-Cut Studio. Zawsze wspaniale jest obserwować, jak spełnianie marzeń może przynieść tak ogromne korzyści, i jak szybko firma może ewoluować, gdy robisz to, co kochasz, i nie boisz się inwestować w nią czasu i zasobów.

ilustracjastrzałka

Początek czegoś wielkiego

Jak to zwykle bywa w przypadku wszystkich projektów  rodzących się z pasji, wszystko zaczęło się, gdy dwóch entuzjastów gier nie mogło znaleźć nikogo, kto mógłby zrealizować ich pomysły. Postanowili więc sami stworzyć własną matę do gry. Po udanej realizacji pierwszego projektu, Kostas i Gediminas stworzyli trochę mat do gier dla swoich przyjaciół. W pewnym momencie oboje zrozumieli, że aby zaspokoić szybko rosnące zainteresowanie, musieli podjąć racjonalną decyzję o przekształceniu swojego wymarzonego projektu w firmę i podniesieniu całego procesu produkcyjnego na wyższy poziom.

ilustracjastrzałka

Wielka inwestycja – drukarka sublimacyjna

- Widząc sukces i uznanie, które towarzyszyły naszym pierwszym projektom, jedynym słusznym krokiem było rozszerzenie i uczynienie z naszego hobby firmy. Właśnie wtedy pojawiła się potrzeba wyboru niezawodnej drukarki  sublimacyjnej - mówi Gediminas Jonaitis. - Naszym największym marzeniem było wejście na rynek międzynarodowy i oferowanie naszych produktów światowym liderom producentów gier w Europie, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych”. Głównym wyzwaniem dla Deep-Cut Studio było znalezienie wysoce niezawodnej, ekonomicznej drukarki, która zapewniałaby wyjątkowo wysoką jakość wydruków i nie wymagałaby dużego nadzoru.

- Odkryliśmy, że drukarka sublimacyjna Mutoh ValueJet 1638WX jest dokładnie tym, czego szukaliśmy - dzięki jej precyzji, wydajności i rozmiarze byliśmy w stanie dotrzeć do odbiorców, o których wcześniej nie mogliśmy sobie wyobrazić - mówi Kostas Brazauskas współzałożyciel firmy.

- Światowa konkurencja w produkcji akcesoriów do gier jest trudna i aby przetrwać, musimy za każdym razem zwracać uwagę na szczegóły. Największymi korzyściami z inwestycji w drukarkę sublimacyjną Mutoh ValueJet 1638WX były wysoka niezawodność, precyzja, kontrola jakości i wydajność - mówi Gediminas Jonaitis współzałożyciel Deep-Cut Studio.

ilustracjastrzałka

Dbałość o szczegóły

Obecnie zdecydowana większość produktów Deep-Cut Studio jest eksportowana do Wielkiej Brytanii, krajów UE i Stanów Zjednoczonych. Studio stale współpracuje z wiodącymi międzynarodowymi markami gier, takimi jak Corvus Belli i Steam Forged Games. Firma koncentruje wszystkie swoje wysiłki, aby zaspokoić rosnące w zawrotnym tempie potrzeby profesjonalistów w dziedzinie gier na dedykowane maty do gier, dlatego najwyższa jakość produktów jest ich najwyższym priorytetem.

- Drukarka sublimacyjna Mutoh zapewniła nam niezwykłą zdolność do samodzielnego wytwarzania każdego z naszych produktów i obserwowania całego procesu produkcyjnego, upewniając się, że projekt jest wykonywany w najdrobniejszych szczegółach - mówi Kostas Brazauskas. - Nasi klienci nie akceptują żadnych kompromisów, jeśli chodzi o jakość produktu. Nawet najdrobniejsze szczegóły mają znaczenie w świecie gier - na przykład maty do gry i tace do kości wykonujemy ze specjalnie dobranego materiału syntetycznego, który pozwala na ciche turlanie się kości, co jest bardzo cenione wśród graczy.

ilustracjastrzałka

Nagrody

W 2015 roku Deep-Cut Studio otrzymało swoją pierwszą nagrodę w konkursie na najlepsze akcesoria do gier za produkt Urban Wasteland Mat.

- To było dla nas ogromne osiągnięcie, udowadniające, że zmierzamy we właściwym kierunku - mówi Gediminas Jonaitis. Ponadto w 2016 roku firma znalazła się na 3. finałach Annual Gaming Awards.

- Na te konkursy głosują gracze na całym świecie - takie uznanie sprawia, że ​​czujemy się naprawdę zaszczyceni i inspiruje nas do prób osiągnięcia jeszcze więcej - mówi Kostas Brazauskas.

ilustracjastrzałka

Drukarki sublimacyjne Mutoh ValueJet serii WX

Mutoh ValueJet 1638WX to japońska drukarka sublimacyjna serii „WX”. Seria ta obejmuje kilka modeli różniących się szerokością, liczbą głowic i wydajnością. Aktualnie na rynku dostępne są modele: 1604WX, 1624WX, 1638WX, 1938WX i 1948WX.

W Deep-Cut Studio pracuje 2-głowicowa drukarka Mutoh ValueJet 1638WX o szerokości druku 1.62 metra. Urządzenie pracuje w technologii zmiennej wielkości  (ang. Variable Dot) kropli atramentu. Zakres generowanych przez dysze kropel jest bardzo szeroki i zaczyna się od 5.9 a kończy na 45.3 pL. Dzięki, tej technologii maszyna ma możliwość w sposób optymalny drukować zarówno gładkie aple, łagodne przejścia tonalne jak i wymagające detale. Drukaka sublimacyjna Mutoh ValueJet 1638WX w szybkim trybie produkcyjnym potrafi zadrukować od 42 do 65 metrów kwadratowych na godzinę.

ilustracjastrzałka

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764