logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh Valuejet 426UF: ploter LED-UV w formacie A3+

  PR 08.07.2014, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent z impetem wchodzi w kolejną gałąź wielkoformatowego rynku. Mutoh ValueJet 426UF to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku na wszelkich nośnikach i przedmiotach w formacie A3+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-426uf%3A-ploter-led-uv-w-formacie-a3%2B,22135,artykul.html

Mutoh ValueJet 426UF to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Jest to 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiająca zadruku wszelkich elementów o grubości nieprzekraczającej 70 mm i ciężarze do 4 kg.

VJ-426UF oferuje bezkompromisową jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC czy szkło. Mutoh ValueJet 426UF przeznaczony jest więc do druku na gadżetach reklamowych i upominkach, foto-gadżetach, obiektach 3D, posłuży też do personalizacji produktów, paneli sterowania, nagród, grafik POS, małych elementów wyposażenia wnętrz, elementów budowy maszyn, itd.

Druk przyjazny zdrowiu i środowisku

Drukarka wyposażona jest w energooszczędne, długowieczene lampy LED-UV (czas życia 14500 godzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Ploter cechuje się małym zużyciem energii, bo tylko 330 wat.

W porównaniu do klasycznego druku UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP). Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu.

Bezkompromisowa jakość druku

VJ-426UF wyposażony został w zmodyfikowaną dla druku LED-UV technologię Intelligent Interweaving. Umożliwia ona ultra-dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440 dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.8 do 28 pl. (głowica obsługuje technologię zmiennej wielkości kropli – Variable Dot).

Nowy Mutoh to drukarka 4 lub 6 kolorowa. Możliwa jest konfiguracja 2 x CMYK lub CMYK + kolor biały + lakier. Zużycia atramentu kształtuje się na poziomie 1.6 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramety są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml (biały kolor 500 ml).

W trybie 4-kolorowym ValueJet 426UF zadrukowuje od nawet 28 formatów A3+ na godzinę (rozdzielczość 720 x 1080 dpi, druk dwukierunkowy). W trybie 6-kolorowym (CMYK + biały + lakier) wydajność w tym trybie wynosi 7 formatek na godzinę.

Podsumowując. Nowy Mutoh ValueJet 426UF, to idealne rozwiązanie dla firm potrzebujących urządzenia do precyzyjnego znakowania małych przedmiotów, bezpiecznego dla środowiska, oferującego najwyższą jakość druku.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764