logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh Valuejet 426UF: ploter LED-UV w formacie A3+

  PR 08.07.2014, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent z impetem wchodzi w kolejną gałąź wielkoformatowego rynku. Mutoh ValueJet 426UF to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku na wszelkich nośnikach i przedmiotach w formacie A3+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-426uf%3A-ploter-led-uv-w-formacie-a3%2B,22135,artykul.html

Mutoh ValueJet 426UF to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Jest to 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiająca zadruku wszelkich elementów o grubości nieprzekraczającej 70 mm i ciężarze do 4 kg.

VJ-426UF oferuje bezkompromisową jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC czy szkło. Mutoh ValueJet 426UF przeznaczony jest więc do druku na gadżetach reklamowych i upominkach, foto-gadżetach, obiektach 3D, posłuży też do personalizacji produktów, paneli sterowania, nagród, grafik POS, małych elementów wyposażenia wnętrz, elementów budowy maszyn, itd.

Druk przyjazny zdrowiu i środowisku

Drukarka wyposażona jest w energooszczędne, długowieczene lampy LED-UV (czas życia 14500 godzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Ploter cechuje się małym zużyciem energii, bo tylko 330 wat.

W porównaniu do klasycznego druku UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP). Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu.

Bezkompromisowa jakość druku

VJ-426UF wyposażony został w zmodyfikowaną dla druku LED-UV technologię Intelligent Interweaving. Umożliwia ona ultra-dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440 dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.8 do 28 pl. (głowica obsługuje technologię zmiennej wielkości kropli – Variable Dot).

Nowy Mutoh to drukarka 4 lub 6 kolorowa. Możliwa jest konfiguracja 2 x CMYK lub CMYK + kolor biały + lakier. Zużycia atramentu kształtuje się na poziomie 1.6 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramety są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml (biały kolor 500 ml).

W trybie 4-kolorowym ValueJet 426UF zadrukowuje od nawet 28 formatów A3+ na godzinę (rozdzielczość 720 x 1080 dpi, druk dwukierunkowy). W trybie 6-kolorowym (CMYK + biały + lakier) wydajność w tym trybie wynosi 7 formatek na godzinę.

Podsumowując. Nowy Mutoh ValueJet 426UF, to idealne rozwiązanie dla firm potrzebujących urządzenia do precyzyjnego znakowania małych przedmiotów, bezpiecznego dla środowiska, oferującego najwyższą jakość druku.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson prezentuje swoją pierwszą drukarkę UV LED typu flatbed
Model SureColor SC-V7000 gwarantuje wysoką jakość i szybkość wydruku na różnorodnych nośnikach
Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
Epson przedstawia swoją pierwszą drukarkę wielkoformatową na atrament żywiczny
64-calowy model SureColor SC-R5010 oferuje dokładne, wierne i szybkoschnące wydruki na różnorodnych nośnikach
Kampania „Głośni w łóżku”: trzeci odcinek z serii filmów dokumentalnych Durex
Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i...
Dorota Łoboda-Kąkowicz nowym CEO Adrino
W Adrino, największej w Polsce sieci reklamy native i rich media, doszło do zmiany na stanowisku CEO. Nową Chief Executive Officer została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas w Adrino Managing Directorem. Dorota Łoboda-Kąkowicz zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dymkowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764