logo
WIADOMOŚCI

Mutoh ValueJet 426UF w JNS Studio Reklamy

  PR 24.09.2018, przeczytano 147 razy
ilustracjastrzałka

Atrium Centrum Ploterowe zainstalowało już kilkadziesiąt drukarek LED-UV – Mutoh ValueJet 426 UF. Najnowsze wdrożenie miało miejsce w Lublinie w firmie JNS Studio Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-426uf-w-jns-studio-reklamy,379450,artykul.html

Technologia druku LED daje ogromne możliwości z uwagi na szeroki zakres możliwych do zadruku materiałów. Dzięki utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, możliwy jest bezpośredni zadruk wielu materiałów, które nie są w stanie powiązać się z „tradycyjnym” atramentem oraz bezpośredni zadruk gotowych produktów.

Kolejny ploter Mutoh serii UF trafił do naszego Klienta. JNS Studio Reklamy to przedsiębiorstwo z niemal 20-letnim doświadczeniem, specjalizujące się w grawerowaniu laserowym. Firma postanowiła rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne, wybierając technologię LED-UV, a konkretnie na drukarkę Mutoh ValueJet 426UF.

Mutoh ValueJet 426 UF, to drukarka specjalistyczna. Jej szerokie możliwości pozwolą zastosować ją w wielu branżach.

Rynek druku reklamowego i wielkoformatowego z uwagi na liczbę drukarni rządzi się obniżaniem kosztów, co prowadzi do spadku jakości tych produktów jak i niskimi zyskami. Cześć drukarni i agencji reklamowych postanowiło dywersyfikować swoje źródło dochodów poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań. Część z nich postawiło na druk LED-UV i nasze urządzenie.

Mutoh ValueJet 426 UF to zaawansowany technologicznie tablicowy ploter LED-UV wyposażony w stół z podsysem. Jest to 6-kolorowa drukarka o obszarze zadruku 483 x 329 mm, umożliwiająca zadruk różnych elementów o grubości do 70 mm i ciężarze do 4 kg.

Na liście przedsiębiorstw, które wybrały drukarkę Mutoh ValueJet 426 UF, są firmy znakujące gadżety reklamowe, producenci trofeów sportowych, zakłady produkujące elementy elektryczne i domofony i wiele innych. Z uwagi na możliwość druku kolorem białym, swoje portfolio o druk tym kolorem rozwinęli producenci naklejek.

Zastosowany kolor biały umożliwi poddruk kolorowej grafiki na wszelkich nie białych powierzchniach. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy grafice na szkle lub plexi drukowanej od spodu.

Z kolei lakier oprócz możliwości uszlachetniania wydruków na całej powierzchni lub separacji umożliwi zastosowanie efektów specjalnych jak warstwa 3D – np. wyczuwalna pod palcem struktura słojów drewna. Inną ciekawą możliwością wykorzystania lakieru w tej drukarce jest… pismo Braille'a.

Łowca nagród

Drukarka LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF zdobyła kilka międzynarodowych nagród.

Najważniejszą, z nich jest tytuł urządzenia roku w kategorii „Najlepsza drukarka wielofunkcyjna” przyznana przez europejski EDP. O przyznaniu tej nagrody zdecydował komitet obejmujący członków stowarzyszenia EDP oraz profesjonalistów.

Drugą, światowej rangi nagrodą był tytuł „Najlepszego, nowego produktu 2015 roku” przyznawana na targach graficznych w Las Vegas przez klientów i branżowych profesjonalistów.

Cieszymy się, że doceniono ten ploter również na obu polskich targach reklamy, gdzie przyznano mu nagrodę za innowację. Tytuły te i dobra sprzedaż tego urządzenia potwierdza jego wartość i użyteczność.

Jakość i wydajność

Mutoh ValueJet 426 UF oferuje bezkompromisową jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC czy szkło. Mutoh ValueJet 426UF przeznaczony jest więc do druku na gadżetach reklamowych i upominkach, foto-gadżetach, obiektach 3D, posłuży też do personalizacji produktów, paneli sterowania, nagród, grafik POS, małych elementów wyposażenia wnętrz, elementów budowy maszyn, itd..

Energooszczędność i ekologia

Drukarka wyposażona jest w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy 14.500 roboczogodzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Ploter cechuje się małym zużyciem energii, bo tylko 330 wat.

 

W porównaniu do klasycznego druku UV, proces druku na ploterze Mutoh ValueJet 426UF charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP). Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu. W odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych, urządzenie nie wymaga więc filtra powierza.

Mutoh ValueJet 426 UF wyposażony został w przystosowaną dla druku LED-UV technologię Intelligent Interweaving. Umożliwia ona ultra-dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440 dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.8 do 28 pl. (głowica obsługuje technologię zmiennej wielkości kropli – Variable Dot).

Mutoh ValueJet 426 UF to drukarka 4 lub 6 kolorowa. Możliwa jest konfiguracja 2 x CMYK lub CMYK + kolor biały + lakier. Zużycia atramentu kształtuje się na poziomie 1.6 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramenty są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml (biały kolor 500 ml).

W trybie 4-kolorowym Mutoh ValueJet 426 UF zadrukowuje od nawet 28 formatów A3+ na godzinę (rozdzielczość 720 x 1080 dpi, druk dwukierunkowy).

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone