logo
WIADOMOŚCI

Mutoh Valuejet 626 UF w Big Foto

  PR 31.08.2018, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Tym razem firma BIG FOTO GADŻETY ze Świecia postawiła na japońską jakość ploterów Mutoh. Przedsiębiorstwo, które od 1998 roku zajmuje się fotografią, poligrafią i reklamą, postanowiło rozbudować swoje portfolio o zadruk bezpośredni w technologii LED-UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-626-uf-w-big-foto,37751,artykul.html

- Cieszymy się, że kolejny Mutoh VJ-626 UF trafił do naszego Klienta. Co więcej, firma, która już posiada szerokie portfolio usług, wybrała oprócz wszechstronnej drukarki LED-UV, także dodatkowy moduł obrotowy znacznie poszerzający portfolio przedmiotów do zadrukowania.

Mutoh ValueJet 626 UF – wszechstronna drukarka LED-UV

Japońskiej produkcji ValueJet serii UF, to kompaktowy ploter (drukarka, flatbed) LED-UV przeznaczony do druku bezpośredniego w formacie A2+. W porównaniu do mniejszego brata, który stał się w Polsce bestsellerem, producent oprócz powiększonego stołu doposażył urządzenie w kilka interesujących ulepszeń, w tym ostatnio w moduł obrotowy.

W dodatkowy moduł obrotowy, można wyposażyć tę drukarkę, jak i dokupić do już posiadanej. Moduł umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Moduł obsługuje przedmioty walcowate o długości do 36 cm, średnicy 3-12 cm i ciężarze do 1 kg. Z modułu obrotowego można korzystać, kiedy jest taka potrzeba, można go ekspresowo zamontować i zdemontować. Gdy go nie używamy, można korzystać z pełni możliwości drukarki tj. zadruku na przedmiotach o rozmiarze do 594 x 483 mm, grubości do 15 cm i ciężarze do 6 km.

Funkcja druku 360° jest intuicyjna i łatwa w realizacji dzięki oprogramowaniu z kreatorami.

LED = nieograniczone możliwości

Druk bezpośredni w technologii LED-UV daje szerokie możliwości zastosowań. Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, możliwy jest bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów. Można zastosować ją w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, drukarniach opakowaniowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów wszelkich sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne. VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.

Mutoh posiada na pokładzie autorską technologię Intelligent Interweaving, która odpowiada za dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440 dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.9 do 26.9 pl (technologia zmiennej wielkości kropli).

Kolor biały umożliwi poddruk kolorowej grafiki na różnych nie białych powierzchniach np. drewnie, kolorowych tworzywach, szkle, itd. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy grafice na szkle drukowanej od spodu.

Ostatni „kolor” (bezbarwny lakier) oprócz możliwości uszlachetniania wydruku na całej powierzchni lub separacji, umożliwi zastosowanie „efektów specjalnych” jak warstwa 3D. Taka warstwa może np. imitować różne struktury np. drewno, gdzie w połączeniu z nadrukiem tekstury drewna daje spektakularny efekt końcowy. Inną ciekawą możliwością wykorzystania lakieru w tej drukarce jest pismo Braille'a do zastosowania w tabliczkach informacyjnych, niskonakładowych opakowaniach, prezentach, gadżetach, itd.

Na pokładzie drukarki Mutoh ValueJet 626 UF znajdziemy także kilka nowoczesnych funkcji, np.: laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczna regulacja wysokości stołu. VJ-626 UF obsługuje atramenty do bezpośredniego zadruku przedmiotów twardych jak i atramenty do zadruku nośników elastycznych.

Użytkownik otrzymuje w zestawie zaawansowane oprogramowanie dla Windows. Za jego pomocą, można w łatwy sposób sterować drukiem wielowarstwowym i pozycjonować druk.

Ekologia i ekonomia

Mutoh ValueJet 626 UF wyposażony jest w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy to ponad 14 tysięcy roboczogodzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Technologię LED cechuje dodatkowo niskie zużycie energii.

Proces druku LED na ploterze Mutoh serii „UF” charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC/LZO), brakiem ozonu, brakiem zanieczyszczeń powietrza. Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu. W odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych, urządzenie nie wymaga więc filtra powierza.

Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 2.72 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramenty są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml, natomiast kolor biały w opakowaniach 220 i 500 ml.

Łowca nagród

Liczne nagrody przyznawane przez amerykańskie i europejskie stowarzyszenia ekspertów druku wielkoformatowego potwierdzają tylko zasadność biznesowego wyboru i klasy japońskich drukarek Mutoh serii UF.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
Badanie: Co Millenialsi myślą o świętach i jak je spędzają? [INFOGRAFIKA]
Święta spędzają głównie w domu rodzinnym i pomimo dobrych chęci to niestety mama ma na głowie ich przygotowanie. Tak dobrze znają swoich bliskich, że pomysły na prezenty czerpią z głowy, sami jednak wolą robić listę co chcieliby otrzymać, bo rzadko kto trafia w ich gusta. Zdecydowanie bardziej wolą prezenty w formie emocji niż te materialne. A podczas świąt wszystko...
Świąteczna metamorfoza Media Expert
Sieć Media Expert zmienia nazwę na Prezenty Expert. To efekt świątecznej metamorfozy, o której plotki w mediach pojawiły się kilka dni temu.
Grzegorz Cygal nowym strategiem w 1000ideas
Do zespołu 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal obejmując stanowisko stratega. Dotychczas związany był z agencjami Insiginia i VML Poland oraz marką Royal Canin.
Publicis Groupe powołała Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej
Od 2 stycznia 2019 r. stanowisko Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej obejmie Tomas Lauko, ogłosiła dziś w Paryżu Publicis Groupe. Nowy COO będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone