logo
WIADOMOŚCI

Mutoh Valuejet 626 UF w Big Foto

  PR 31.08.2018, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Tym razem firma BIG FOTO GADŻETY ze Świecia postawiła na japońską jakość ploterów Mutoh. Przedsiębiorstwo, które od 1998 roku zajmuje się fotografią, poligrafią i reklamą, postanowiło rozbudować swoje portfolio o zadruk bezpośredni w technologii LED-UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-626-uf-w-big-foto,37751,artykul.html

- Cieszymy się, że kolejny Mutoh VJ-626 UF trafił do naszego Klienta. Co więcej, firma, która już posiada szerokie portfolio usług, wybrała oprócz wszechstronnej drukarki LED-UV, także dodatkowy moduł obrotowy znacznie poszerzający portfolio przedmiotów do zadrukowania.

Mutoh ValueJet 626 UF – wszechstronna drukarka LED-UV

Japońskiej produkcji ValueJet serii UF, to kompaktowy ploter (drukarka, flatbed) LED-UV przeznaczony do druku bezpośredniego w formacie A2+. W porównaniu do mniejszego brata, który stał się w Polsce bestsellerem, producent oprócz powiększonego stołu doposażył urządzenie w kilka interesujących ulepszeń, w tym ostatnio w moduł obrotowy.

W dodatkowy moduł obrotowy, można wyposażyć tę drukarkę, jak i dokupić do już posiadanej. Moduł umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Moduł obsługuje przedmioty walcowate o długości do 36 cm, średnicy 3-12 cm i ciężarze do 1 kg. Z modułu obrotowego można korzystać, kiedy jest taka potrzeba, można go ekspresowo zamontować i zdemontować. Gdy go nie używamy, można korzystać z pełni możliwości drukarki tj. zadruku na przedmiotach o rozmiarze do 594 x 483 mm, grubości do 15 cm i ciężarze do 6 km.

Funkcja druku 360° jest intuicyjna i łatwa w realizacji dzięki oprogramowaniu z kreatorami.

LED = nieograniczone możliwości

Druk bezpośredni w technologii LED-UV daje szerokie możliwości zastosowań. Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, możliwy jest bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów. Można zastosować ją w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, drukarniach opakowaniowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów wszelkich sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne. VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.

Mutoh posiada na pokładzie autorską technologię Intelligent Interweaving, która odpowiada za dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440 dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.9 do 26.9 pl (technologia zmiennej wielkości kropli).

Kolor biały umożliwi poddruk kolorowej grafiki na różnych nie białych powierzchniach np. drewnie, kolorowych tworzywach, szkle, itd. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy grafice na szkle drukowanej od spodu.

Ostatni „kolor” (bezbarwny lakier) oprócz możliwości uszlachetniania wydruku na całej powierzchni lub separacji, umożliwi zastosowanie „efektów specjalnych” jak warstwa 3D. Taka warstwa może np. imitować różne struktury np. drewno, gdzie w połączeniu z nadrukiem tekstury drewna daje spektakularny efekt końcowy. Inną ciekawą możliwością wykorzystania lakieru w tej drukarce jest pismo Braille'a do zastosowania w tabliczkach informacyjnych, niskonakładowych opakowaniach, prezentach, gadżetach, itd.

Na pokładzie drukarki Mutoh ValueJet 626 UF znajdziemy także kilka nowoczesnych funkcji, np.: laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczna regulacja wysokości stołu. VJ-626 UF obsługuje atramenty do bezpośredniego zadruku przedmiotów twardych jak i atramenty do zadruku nośników elastycznych.

Użytkownik otrzymuje w zestawie zaawansowane oprogramowanie dla Windows. Za jego pomocą, można w łatwy sposób sterować drukiem wielowarstwowym i pozycjonować druk.

Ekologia i ekonomia

Mutoh ValueJet 626 UF wyposażony jest w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy to ponad 14 tysięcy roboczogodzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Technologię LED cechuje dodatkowo niskie zużycie energii.

Proces druku LED na ploterze Mutoh serii „UF” charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC/LZO), brakiem ozonu, brakiem zanieczyszczeń powietrza. Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu. W odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych, urządzenie nie wymaga więc filtra powierza.

Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 2.72 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramenty są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml, natomiast kolor biały w opakowaniach 220 i 500 ml.

Łowca nagród

Liczne nagrody przyznawane przez amerykańskie i europejskie stowarzyszenia ekspertów druku wielkoformatowego potwierdzają tylko zasadność biznesowego wyboru i klasy japońskich drukarek Mutoh serii UF.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone