logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh ValueJet 628: ploter 24'' dla małych agencji

  PR 03.07.2014, przeczytano 1939 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent wprowadza na rynek swój pierwszy ploter o szerokości zadruku 62 cm. ValueJet 628 jest naszpikowany nowymi technologiami i jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-628%3A-ploter-24---dla-malych-agencji,22097,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero.

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Ploter Mutoh ValueJet 628 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie 2014.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764