logo
WIADOMOŚCI

Mutoh ValueJet 628: ploter 24'' dla małych agencji

redakcja  PR 03.07.2014, przeczytano 975 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent wprowadza na rynek swój pierwszy ploter o szerokości zadruku 62 cm. ValueJet 628 jest naszpikowany nowymi technologiami i jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-628:-ploter-24---dla-malych-agencji,22097,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero.

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Ploter Mutoh ValueJet 628 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie 2014.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 144 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone