logo
WIADOMOŚCI

Mutoh ValueJet 628: ploter 24'' dla małych agencji

  PR 03.07.2014, przeczytano 1042 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent wprowadza na rynek swój pierwszy ploter o szerokości zadruku 62 cm. ValueJet 628 jest naszpikowany nowymi technologiami i jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-628%3A-ploter-24---dla-malych-agencji,22097,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero.

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Ploter Mutoh ValueJet 628 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie 2014.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
Badanie: Co Millenialsi myślą o świętach i jak je spędzają? [INFOGRAFIKA]
Święta spędzają głównie w domu rodzinnym i pomimo dobrych chęci to niestety mama ma na głowie ich przygotowanie. Tak dobrze znają swoich bliskich, że pomysły na prezenty czerpią z głowy, sami jednak wolą robić listę co chcieliby otrzymać, bo rzadko kto trafia w ich gusta. Zdecydowanie bardziej wolą prezenty w formie emocji niż te materialne. A podczas świąt wszystko...
Świąteczna metamorfoza Media Expert
Sieć Media Expert zmienia nazwę na Prezenty Expert. To efekt świątecznej metamorfozy, o której plotki w mediach pojawiły się kilka dni temu.
Grzegorz Cygal nowym strategiem w 1000ideas
Do zespołu 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal obejmując stanowisko stratega. Dotychczas związany był z agencjami Insiginia i VML Poland oraz marką Royal Canin.
Publicis Groupe powołała Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej
Od 2 stycznia 2019 r. stanowisko Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej obejmie Tomas Lauko, ogłosiła dziś w Paryżu Publicis Groupe. Nowy COO będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone