logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh ValueJet 628: ploter 24'' dla małych agencji

  PR 03.07.2014, przeczytano 1119 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent wprowadza na rynek swój pierwszy ploter o szerokości zadruku 62 cm. ValueJet 628 jest naszpikowany nowymi technologiami i jednocześnie bardzo łatwy w obsłudze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-valuejet-628%3A-ploter-24---dla-malych-agencji,22097,artykul.html

Mutoh VJ-628 to kompaktowy ploter drukujący o znakomitej jakości druku przeznaczony dla poligraficznych i reklamowych startup'ów, małych agencji reklamowych, działów marketingu, działów projektowych, studiach fotograficznych, galerii sztuki, punktów poligraficznych i ksero.

Ten 24-calowy ploter Mutoh obsługuje materiały o szerokości do 630 mm. Obszar zadruku wynosi 620 mm. W zależności od ustawionej wysokości głowicy, grubość materiału to maksymalnie 0.3 lub 1.3 mm. Zmiana materiału przez użytkownika zajmuje tylko kilka sekund. Ploter posiada funkcję automatycznego odcinania wydruku.

Portfolio obsługiwanych materiałów jest bardzo szerokie i obejmuje większość materiałów dostępnych na rynku. Możemy drukować na nośnikach przeznaczonych do aplikacji wewnątrz jak i narażonych na działanie czynników zewnętrznych. Mutoh ValueJet 628 pozwoli więc na niskonakładowy druk naklejek i etykiet, plakatów, fotografii, banerów, grafiki podświetlanej, grafiki samochodowej, reprodukcji, wydruków prototypowych, map i schematów i wiele więcej.

ValueJet 628 wyposażony jest w najnowszej generacji, 8-kanałową, stałą głowicę piezoelektryczną drukującą w opatentowanej technologii Mutoh Intelligent Interweaving. Rozdzielczość druku wynosi 1440 x 1440 dpi a wielkość kropli od 3.5 do 35 pl (Variable Dot - technologia zmiennej wielkości kropli).

Nowy Mutoh obsługuje 3 rodzaje atramentów: eko-solwentowe, pigmentowe, sublimacyjne. VJ-628 drukuje w palecie CMYK co pozwoli na druk w bardzo szerokiej przestrzeni kolorów z płynną gradacją i gładkimi aplami. Punkty są ostre i wyraźnie, a krawędzie pozbawione smużenia. Jakość wydruku przewyższą tą znaną z punktów fotograficznych! Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 8 ml/m2. Atrament (Eco-Ultra) charakteryzuje się odpornością do 3 lat na zewnątrz.

Wydajność drukarki sięga aż 16 m2/h (ponad 25 metrów bieżących) w trybie billboardowym (360 x 720 dpi). W trybie Speed Production (720 x 720 dpi) możemy drukować z prędkością rzeczywistą 12.5 m2/h. W ustawieniu High Quality (720 x 1080 dpi) druk odbywa się na poziomie 3 m2/h.

Ploter wyposażony jest 3 strefy grzejne: przed głowicą – wstępnie rozgrzewa zadrukowywany materiał, pod głowicą i za głowicą, która ma na celu finalnie dogrzać wydruk celem utrwalenia i wyschnięcia atramentu.

Nowy ValueJet można zainstalować jako drukarkę biurkową jak i wolno-stojącą na podstawie.

Ploter Mutoh ValueJet 628 będzie dostępny w sprzedaży w drugiej połowie 2014.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym polskim dystrybutorem ploterów Mutoh jest Atrium Cetrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764