logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh Viper TX Soft Sign ploterem roku 2011 wg EDP

   19.05.2011, przeczytano 2940 razy
ilustracjastrzałka

European Digital Press Association przyznała tytuł ''Najlepszej wielkoformatowej drukarki tekstylnej 2011 roku'' ploterowi Mutoh Viper TX Soft Sign.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-viper-tx-soft-sign-ploterem-roku-2011-wg-edp,12574,artykul.html

W skład stowarzyszenia EDP wchodzą wydawcy profesjonalnych czasopism o tematyce druku cyfrowego i poligrafii. Publikacje te obejmują 16 krajów europejskich i trafiają do ponad 1 miliona czytelników. Organizacja doceniła ploter za wysoką prędkość produkcyjną z wysoką jakością druku, przy zachowaniu niskiej ceny urządzenia.

Ploter Mutoh Viper TX Soft Sign to dwa modele, 4-6-8 kolorowe o szerokości 64 cale (163 cm) i 88 cali (222 cm), wyposażone w 8 głowic piezo drukujących w technologiach Vardot (zmienna wielkość kropli) i Intelligent Interweaving (druk falą z przeplotem), zaprojektowane w celu prostej produkcji szerokiej gamy tekstyliów o otwartej lub zamkniętej strukturze. Drukują one ekologicznymi, dyspersyjnymi atramentami na bazie wody, bez lotnych związków organicznych. Ploter posiada zintegrowany kalander, a typowa oferowana prędkość produkcyjna sięga 37 m2/h. 

System rolowy ''combo'' pozwala na obsługę rolek materiału o masie do 150 kg. System suszący wraz z wentylatorami osiąga temperaturę do 80 stopni Celsjusza, a kalander termiczny rozgrzewa się do 180 stopni. Typowy czas utrwalania wynosi od 80 do 180 sekund. Włącznik czasowy kalandra pozwala zaprogramować godzinę, na którą kalander ma być rozgrzany i gotowy do pracy.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764