logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mutoh zaprasza na Fespę 2017

  PR 26.04.2017, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent drukarek wielkoformatowych, przyzwyczaił nas do wyznaczania trendów w branży. Nie inaczej będzie na tegorocznej FESPIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mutoh-zaprasza-na-fespe-2017,32282,artykul.html

Tym razem FESPA będzie gościć w Hamburgu. W dniach od 8 do 12 maja, w pawilonie A1 na stoisku nr A15, firma Mutoh zaprezentuje 9 urządzeń, w tym 3 premierowe drukarki wielkoformatowe.

DWIE PRERMIERY – sublimacyjne drukarki jedno i 4-głowicowe

- Mutoh zaprezentuje dwie drukarki sublimacyjne, co potwierdza rosnący udział tej technologii druku wielkoformatowego. Na stoisku pojawią się urządzenia Mutoh o symbolach: ValueJet 1604WX oraz ValueJet 1648WX.

Mutoh ValueJet 1604WX to drukarka jednogłowicowa, przeznaczona do zadruku papierów sublimacyjnych. Adresowane jest do mniej wymagających producentów jak i poszukujących najlepszych technologii w dobrej cenie. Cena modelu VJ-1604WX o szerokości 1.62 m, ustalona została na 9.995 euro.

Ten „ekonomiczny” ploter poradzi sobie w konfrontacji z urządzeniami innych producentów. VJ 1604WX w szybkim trybie produkcyjnym potrafi zadrukować, 22 metry kwadratowe na godzinę, przy maksymalnej prędkości ok. 30 m2/h. Grafiki wymagający wyższych rozdzielczości (720x720 dpi) nowy ValueJet wydrukuje z prędkością 14-16 m2/h! Dzięki innowacyjnym technologiom dedykowany jest do produkcji w realnej prędkości 22 m2/h (tryb 360 x 1080 dpi, 3 pasy).

Ploter pracuje w technologii zmiennej wielkości  (ang. Variable Dot, VarDot) kropli atramentu. Zakres generowanych przez dysze kropel wynosi począwszy od 3.5 pl, poprzez 7, 12.5, 14 na 21 pikolitrach skończywszy. Dzięki, tej technologii ploter ma możliwość w sposób optymalny drukować zarówno gładkie aple, łagodne przejścia tonalne jak i wymagające detale.

- Mutoh 4-głowicowym odpowiednikiem jest drukarka o symbolu Mutoh ValueJet 1948WX. W odróżnieniu od wyżej opisywanego modelu jest urządzeniem szerszym, bowiem 1.9 metra i oczywiście szybszym z racji zainstalowanych 4 głowic. Jego prędkość sięga 117 m2/h.

PREMIERY LED-UV – większe możliwości

- Na stoisku Mutoh zadebiutuje całkiem nowa drukarka LED-UV o formacie zadruku A2! Jest to większy odpowiednik drukarki ValueJet 426UF o rozmiarze A3+, która odniosła w Polsce duży sukces.

Przypomnijmy specyfikację mniejszego modelu. ValueJet 426UF to zaaawansowana  technologicznie, japońska, stołowa drukarka LED-UV. Umożliwia bezpośredni zadruk obiektów o rozmiarze do 483 x 329 mm, grubości do 70 mm i ciężarze do 4 kg. Dzięki technologii LED-UV pozwoli zadrukować szkło, tworzywa, metal, drewno, papier, ceramikę i wiele innych materiałów. Pozwoli więc na cyfrowy zadruk gadżetów reklamowych, upominków, panelach sterowania, trofeach, grafikach POS, elementach wyposażenia wnętrz, zabawkach, itp. Drukarka zdobyła kilka międzynarodowych nagród i drukuje już w kilkudziesięciu firmach w Polsce.

- Kolejną nowością z zakresu technologii LED-UV są atramenty. Na stoisku Mutoh będą drukować 2 egzemplarze plotera ValueJet 1638 UH. Jeden w konfiguracji z atramentami elastycznymi, drugi – stołowy – w konfiguracji z atramentami typu „rigid” czyli do podłoży sztywnych.

Mutoh ValueJet serii UH to specjalistyczne plotery LED-UV, drukujące zarówno na materiałach sztywnych, jak i elastycznych. Urządzenia oferują najwyższą jakość zadruku na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło. Dzięki zastosowaniu lakieru można dodatkowo uzyskać efekt uszlachetniający lub 3D (np. pismo Braille, faktura drewna).

Drukarki wyposażone są w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy około 14.250 godzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem użycia technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Ploter wyróżnia się także niskim zużyciem energii. Proces druku cechuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free) oraz brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP).

Drukarki żywiczne serii ValueJet X

Odwiedzający stoisko Mutoh będą mogli sprawdzić i porównać w akcji dwa modele ploterów eko, VJ-1604X i 1638X. Ten pierwszy to model typu „entry level”, dla użytkowników potrzebujących najlepszych technologii w najlepszej cenie ale nie potrzebujących wysokich prędkości. Ten drugi to topowy, „wszystkomający” 2-głowicowy ploter do zadruku materiałów rolowych.

Plotery ValueJet X wyposażone są w zależności od modelu w 1 lub 2 najnowszej generacji głowice piezo, specjalnie zaprojektowane dla firmy Mutoh. Głowice pokryte są warstwą złota, są szybsze o około 20% od podobnych głowic zastosowanych w ploterach konkurencyjnych. Plotery te drukują z wykorzystaniem zaawansowanych technologii: DropMaster X, Intelligent Interweaving oraz VariableDot. Ich ogromne możliwości zadowolą agencje reklamowe oraz drukarnie wielkoformatowe, które stawiają na jakość i produktywność.

Wszechstronny charakter ploterów Mutoh ValueJet X pozwoli ich użytkownikom zarówno na personalizowaną, jak i masową produkcję grafik różnego rodzaju. Plotery Mutoh ValueJet X wyznaczają trendy i granice w ekologicznym druku wielkoformatowym, będąc najszybszymi ploteremi w swoich klasach.

- Na stoisku Mutoh odwiedzający będą mogli zapoznać się także z ploterem tnącym RFX 140 cutter, współpracującym z drukarkami rolowymi serii ValueJet X oraz z ploterem ValueJet 1938TX, drukującym bezpośrednio na tekstyliach.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764