logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Muzeum Chocolate Nation z rozwiązaniami Panasonic

  PR 04.02.2020, przeczytano 733 razy
ilustracja

W ciągu 9 miesięcy od otwarcia liczba odwiedzających belgijskie muzeum Chocolate Nation w Antwerpii przekroczyła liczbę 100 tys. Przedstawiciele obiektu przyznają, że kluczową rolę dla tak szybkiego wzrostu popularności muzeum miała współpraca technologiczna z firmą Panasonic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-muzeum-chocolate-nation-z-rozwiazaniami-panasonic,385556,artykul.html

Firma Panasonic wyposażyła w swoje urządzenia całe muzeum Chocolate Nation, a także należące do niego: sklep, restaurację oraz sale bankietowe i konferencyjne. Technologia jest nie tylko efektowna — zapewnia odwiedzającym niesamowite, skupiające całą uwagę wrażenia — ale też efektywna, ponieważ stanowi podstawę skutecznego działania firmy. Zastosowane rozwiązania obejmują 20 wyświetlaczy profesjonalnych, 10 projektorów laserowych, kamery do monitoringu oraz najnowsze rozwiązanie telefoniczne.

Od samego początku muzeum było nastawione na zapewnianie odwiedzającym niesamowitych przeżyć podczas odkrywania cudów belgijskiej czekolady wszystkimi pięcioma zmysłami. Goście muzeum odbywają podróż przez 14 obszarów tematycznych — od dżungli, w której rosną kakaowce, przez transport oceaniczny ziaren do Antwerpii (gdzie znajduje się największy na świecie port magazynujący ziarna kakaowca), po produkcję doskonałych czekoladowych specjałów — oczywiście z mnóstwem degustacji po drodze.

- Rozwiązania firmy Panasonic odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu wrażeń pochłaniających całą uwagę — wyjaśnia Catherine Stuyck, szefowa działu marketingu i komunikacji w Chocolate Nation. - Dzięki dużym projekcjom na suficie, ścianach i podłodze odwiedzający mogą poczuć, jakby znajdowali się na płynącym kontenerowcu. Z kolei efekty świetlne i dźwiękowe pozwalają gościom zobaczyć i usłyszeć ogromną, wyimaginowaną maszynę wziętą niemal wprost z fabryki Willy’ego Wonki i zrozumieć, jak powstaje czekolada. Dalej odwiedzający spotykają wirtualnych mistrzów czekolady z Antwerpii i zasiadają w eksperymentalnej restauracji, gdzie na talerzach pojawiają się niespodziewane projekcje.

Po ponad trzech latach planowania założyciele Chocolate Nation wiedzieli, że wybór partnera technologicznego odpowiedniego do potrzeb muzeum będzie mieć kluczowe znaczenie dla stworzenia magicznych wystaw oraz niezawodnej i ekonomicznej infrastruktury biznesowej.

- Po szeroko zakrojonych badaniach rynku wybraliśmy firmę Panasonic jako naszego partnera technologicznego — mówi Jeroen Jespers, współzałożyciel Chocolate Nation. - Panasonic miał w ofercie wszystkie kategorie produktów, których szukaliśmy, a także własnych ekspertów. Owocem naszej współpracy jest najwyższej klasy atrakcja turystyczna, która zapewnia odwiedzającym niepowtarzalne wrażenia. Stworzenie jej było możliwe wyłącznie dzięki absolutnej niezawodności technologii dostarczonych przez firmę Panasonic. Co więcej, elastyczność instalacji poza godzinami pracy obiektu oraz małe wymagania w zakresie konserwacji sprzętu pozwalają nam zaoszczędzić mnóstwo czasu. Jeśli zdecydujemy się rozszerzyć naszą działalność na inne kraje, możemy liczyć na miejscu na szybką i kompleksową pomoc firmy Panasonic, globalnego lidera w tym sektorze.

W muzeum zainstalowano różne projektory LCD i DLP firmy Panasonic o przekątnej od 32 do 65 cali. Tworzą one instalacje, które pochłaniają całą uwagę odwiedzających, a także pozwalają wygenerować wysokiej jakości efekty audiowizualne w przestrzeniach bankietowych i konferencyjnych.

Efektywne wykorzystanie kamer 360° i wewnętrznych kamer kopułkowych firmy Panasonic w połączeniu z systemem zarządzania Panasonic Video Insight zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przy najniższym całkowitym koszcie eksploatacji. Duży zakres kamer 360° pozwolił zmniejszyć liczbę urządzeń zainstalowanych w całym budynku i tym samym zminimalizować ich wpływ na przepustowość sieci.

Jako system komunikacji zintegrowanej firma Chocolate Nation wybrała inteligentny hybrydowy system komunikacji Panasonic KX-NS700. Dzięki zastosowaniu telefonów biurkowych, telefonów bezprzewodowych DECT oraz interkomów firmy Panasonic, które tworzą zintegrowany system, goście są obsługiwani od razu wtedy, gdy jest taka potrzeba. System ma odpowiednią wielkość, dzięki czemu firma Chocolate Nation może szybko i wydajnie rozbudować swoją infrastrukturę komunikacyjną w miarę rozwoju organizacji.

Źródło: Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764