logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Narodowe w Warszawie, we współpracy z AMS, pokazuje sztukę w przestrzeni miasta

  PR 05.05.2022, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

Wystawa prac Marca Chagalla w Muzeum Narodowym w Warszawie to jedno z najważniejszych wydarzeń tego sezonu. Ale z estetyką i wrażliwością artysty zetkniemy się również na ulicach stolicy. To efekt współpracy Muzeum z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-narodowe-w-warszawie%2C-we-wspolpracy-z-ams%2C-pokazuje-sztuke-w-przestrzeni-miasta,395734,artykul.html

Od lat AMS wspiera szereg inicjatyw z zakresu szeroko rozumianej społecznej odpowiedzialności biznesu. Kultura i sztuka to jeden z filarów tej aktywności. W tym roku AMS objął partnerstwem trzy narodowe instytucje – Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu.  

Na Citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie nastąpiło 30 kwietnia br. Ale poza tym standardowym już rozwiązaniem, AMS – jeden z przystanków, na Krakowskim Przedmieściu, przy Hotelu Bristol – zmienił się w prawdziwą wystawę! Powierzchnia wiaty w całości została zdominowana przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla Chagalla.

– W ramach partnerstwa z Muzeum Narodowym zajmujemy się komunikacją Out-of-Home tej niezwykłej wystawy. Dzięki specjalnej aranżacji przystanku prezentujemy dzieła artysty w największej galerii sztuki, jaką jest miasto. Angażująca i przyciągająca forma, to najlepsza promocja wartościowych dzieł sztuki i zachęta do odwiedzenia wystawy – podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Przypomnijmy, że wcześniej w podobny sposób AMS uczcił wiele ważnych wystaw i wydarzeń kulturalnych, m.in. wystawę „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”, 110. rocznicę urodzin Stanisława Wyspiańskiego czy też twórczość filmową Andrzeja Wajdy, kiedy to w przestrzeni miast pojawiły się ikoniczne fotosy z filmów Mistrza.

Na wystawie, która potrwa do 24 lipca w Muzeum Narodowym w Warszawie, prezentowanych jest zbiór 16 prac Marca Chagalla wykonanych na podłożu papierowym. 14 z nich trafiło do zbiorów Muzeum pod koniec 2021 roku w wyniku bezprecedensowego zakupu. Dzieła pochodzą z kolekcji rodziny Chagalla, a zakupione zostały w renomowanym szwajcarskim domu aukcyjnym Kornfeld. Powstały w powojennym okresie twórczości artysty i oddają bogactwo stosowanych przez niego technik graficznych i rysunkowych. To pierwsza prezentacja zakupionych prac. Nowym nabytkom towarzyszą dwie wczesne prace artysty, które w zbiorach Muzeum pozostają od lat 70. XX wieku. Wystawa „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie odbywa się w ramach Jubileuszu 160-lecia istnienia instytucji.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764