logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Narodowe w Warszawie, we współpracy z AMS, pokazuje sztukę w przestrzeni miasta

  PR 05.05.2022, przeczytano 714 razy
ilustracjastrzałka

Wystawa prac Marca Chagalla w Muzeum Narodowym w Warszawie to jedno z najważniejszych wydarzeń tego sezonu. Ale z estetyką i wrażliwością artysty zetkniemy się również na ulicach stolicy. To efekt współpracy Muzeum z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-narodowe-w-warszawie%2C-we-wspolpracy-z-ams%2C-pokazuje-sztuke-w-przestrzeni-miasta,395734,artykul.html

Od lat AMS wspiera szereg inicjatyw z zakresu szeroko rozumianej społecznej odpowiedzialności biznesu. Kultura i sztuka to jeden z filarów tej aktywności. W tym roku AMS objął partnerstwem trzy narodowe instytucje – Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu.  

Na Citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie, której otwarcie nastąpiło 30 kwietnia br. Ale poza tym standardowym już rozwiązaniem, AMS – jeden z przystanków, na Krakowskim Przedmieściu, przy Hotelu Bristol – zmienił się w prawdziwą wystawę! Powierzchnia wiaty w całości została zdominowana przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla Chagalla.

– W ramach partnerstwa z Muzeum Narodowym zajmujemy się komunikacją Out-of-Home tej niezwykłej wystawy. Dzięki specjalnej aranżacji przystanku prezentujemy dzieła artysty w największej galerii sztuki, jaką jest miasto. Angażująca i przyciągająca forma, to najlepsza promocja wartościowych dzieł sztuki i zachęta do odwiedzenia wystawy – podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Przypomnijmy, że wcześniej w podobny sposób AMS uczcił wiele ważnych wystaw i wydarzeń kulturalnych, m.in. wystawę „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”, 110. rocznicę urodzin Stanisława Wyspiańskiego czy też twórczość filmową Andrzeja Wajdy, kiedy to w przestrzeni miast pojawiły się ikoniczne fotosy z filmów Mistrza.

Na wystawie, która potrwa do 24 lipca w Muzeum Narodowym w Warszawie, prezentowanych jest zbiór 16 prac Marca Chagalla wykonanych na podłożu papierowym. 14 z nich trafiło do zbiorów Muzeum pod koniec 2021 roku w wyniku bezprecedensowego zakupu. Dzieła pochodzą z kolekcji rodziny Chagalla, a zakupione zostały w renomowanym szwajcarskim domu aukcyjnym Kornfeld. Powstały w powojennym okresie twórczości artysty i oddają bogactwo stosowanych przez niego technik graficznych i rysunkowych. To pierwsza prezentacja zakupionych prac. Nowym nabytkom towarzyszą dwie wczesne prace artysty, które w zbiorach Muzeum pozostają od lat 70. XX wieku. Wystawa „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie odbywa się w ramach Jubileuszu 160-lecia istnienia instytucji.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764