logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Polin ogłasza konkurs na system identyfikacji wizuanej

   23.10.2017, przeczytano 964 razy
ilustracja

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza konkurs na system, porządkujący użycie elementów graficznych w materiałach promocyjnych i instytucjonalnych muzeum, bazujący na funkcjonującym obecnie logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-polin-oglasza-konkurs-na-system-identyfikacji-wizuanej,34208,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie wykonawcy, który opracuje system graficzny Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. System graficzny muzeum ma porządkować użycie elementów graficznych w materiałach promocyjnych i instytucjonalnych muzeum. Zasady systemu graficznego mają zostać ujęte w księdze marki. Opracowanie systemu graficznego nie obejmuje projektowania nowego logo muzeum.

Konkurs składa się z dwóch etapów:

  • Etap I - w którym uczestnicy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie;
  • Etap II - w którym uczestnicy dopuszczeni do udziału w konkursie składają prace konkursowe, na podstawie których komisja konkursowa dokonuje rozstrzygnięcia konkursu


Pierwszy etap konkursu jest otwarty, wystarczy przesłać swoje portfolio elektronicznie na adres: konkurs1(at)polin.pl. Termin nadsyłania zgłoszeń: 31 października 2017.

Uczestnicy konkursu zakwalifikowani do udziału w II etapie konkursu składają po jednej pracy konkursowej zawierającej projekt koncepcji systemu graficznego muzeum, przedstawionej na przykładach 12 obowiązkowych materiałów graficznych. Przedstawiona koncepcja musi być jednorodna, bez rozwiązań wariantowych.

Przed złożeniem pracy konkursowej każdy z uczestników zakwalifikowanych do II etapu konkursu zostanie zaproszony na indywidualne spotkanie w siedzibie organizatora, w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących oczekiwań co do projektowanego systemu graficznego muzeum.

Nagrody

Uczestnicy zaproszeni do udziału w II etapie konkursu, którzy złożyli pracę konkursową zgodną z wymaganiami regulaminu, otrzymają nagrody pieniężne w wysokości po 2 tys. zł brutto.

Główną nagrodą w konkursie jest zaproszenie do zawarcia umowy, której przedmiotem będzie opracowanie księgi marki Muzeum. Wynagrodzenie za realizację umowy wyniesie 50 tys. zł brutto.

Źródło: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

http://www.polin.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
Druga edycja PR Wings za nami
15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono...
Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobył bank Credit Agricole w konkursie PR Wings. Nagrodzony został projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów", a wyróżnienie otrzymała kampania społeczna "#WyzwanieOszczędzanie".
Znamy laureatów pierwszej polskiej edycji rankingu Best Brands
Znamy najsilniejsze marki na polskim rynku, które docenili sami konsumenci. Podczas gali Best Brands Awards, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser,   "Oscary marketingu" w 5 kategoriach otrzymały: Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro oraz Media Expert. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764