logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Polin ogłasza konkurs na system identyfikacji wizuanej

   23.10.2017, przeczytano 1087 razy
ilustracja

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza konkurs na system, porządkujący użycie elementów graficznych w materiałach promocyjnych i instytucjonalnych muzeum, bazujący na funkcjonującym obecnie logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-polin-oglasza-konkurs-na-system-identyfikacji-wizuanej,34208,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie wykonawcy, który opracuje system graficzny Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. System graficzny muzeum ma porządkować użycie elementów graficznych w materiałach promocyjnych i instytucjonalnych muzeum. Zasady systemu graficznego mają zostać ujęte w księdze marki. Opracowanie systemu graficznego nie obejmuje projektowania nowego logo muzeum.

Konkurs składa się z dwóch etapów:

  • Etap I - w którym uczestnicy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie;
  • Etap II - w którym uczestnicy dopuszczeni do udziału w konkursie składają prace konkursowe, na podstawie których komisja konkursowa dokonuje rozstrzygnięcia konkursu


Pierwszy etap konkursu jest otwarty, wystarczy przesłać swoje portfolio elektronicznie na adres: konkurs1(at)polin.pl. Termin nadsyłania zgłoszeń: 31 października 2017.

Uczestnicy konkursu zakwalifikowani do udziału w II etapie konkursu składają po jednej pracy konkursowej zawierającej projekt koncepcji systemu graficznego muzeum, przedstawionej na przykładach 12 obowiązkowych materiałów graficznych. Przedstawiona koncepcja musi być jednorodna, bez rozwiązań wariantowych.

Przed złożeniem pracy konkursowej każdy z uczestników zakwalifikowanych do II etapu konkursu zostanie zaproszony na indywidualne spotkanie w siedzibie organizatora, w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących oczekiwań co do projektowanego systemu graficznego muzeum.

Nagrody

Uczestnicy zaproszeni do udziału w II etapie konkursu, którzy złożyli pracę konkursową zgodną z wymaganiami regulaminu, otrzymają nagrody pieniężne w wysokości po 2 tys. zł brutto.

Główną nagrodą w konkursie jest zaproszenie do zawarcia umowy, której przedmiotem będzie opracowanie księgi marki Muzeum. Wynagrodzenie za realizację umowy wyniesie 50 tys. zł brutto.

Źródło: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

http://www.polin.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764