logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Polin rozpoczyna współpracę z Biurem Podróży Reklamy

  PR 22.06.2017, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN wybrało agencję Biuro Podróży Reklamy do współpracy przy promocji filmu „Obcy w domu. Wokół Marca ‘68”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzeum-polin-rozpoczyna-wspolprace-z-biurem-podrozy-reklamy,32886,artykul.html

Trwający 1:48 minut materiał video, zrealizowany z inicjatywy Muzeum POLIN zapowiada obchody 50 – tej rocznicy Marca ’68. Film stanowi trailer rozpoczynający cykl wydarzeń związanych z historycznym jubileuszem.

Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada za emisję spotu w formatach InDisplay oraz InStream na YouTube. W swoich działaniach agencja wykorzysta także blog marketing.

Kampania promocyjna rozpoczęła się z dniem 19 czerwca wyemitowaniem video na kanale Youtube i potrwa do końca sierpnia 2017 r.

Na potrzeby projektu na kanale społecznościowym Facebook powstał fanpage, na bieżąco informujący o wydarzeniach związanych z obchodami 50 – tej rocznicy Marca 68. Za realizację filmu odpowiada dom produkcyjny Peuna Qlatka.

Źródło: Agencja Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764