logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzyczna podróż z Klasą T i agencją Team X

  PR 12.08.2022, przeczytano 1059 razy
ilustracjastrzałka

Z Klasą T także powrót z wakacji może być przyjemny – nawet jeśli oznacza stanie w korku. Czas w nim spędzony upłynie szybciej dzięki oryginalnemu audio-wizualnemu projektowi Mercedes-Benz Polska i agencji Team X. To specjalnie skomponowana playlista, do której dostęp da kod QR, umieszczony na muralu namalowanym na ścianie jednego z pensjonatów przy drodze z Chałup do Władysławowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzyczna-podroz-z-klasa-t-i-agencja-team-x,396886,artykul.html

Każde wakacje kiedyś się kończą, a czasem już sama droga powrotna potrafi w parę godzin wymazać najprzyjemniejsze wspomnienia. Droga na Helu jest często nieprzewidywalna pod kątem czasu przejazdu, a potencjalny korek jest tak samo słynny jak ten na Zakopiance – i nie ma sposobu, by go uniknąć. Już niedługo czas w nim spędzony może stać się jednak przyjemniejszy. Wszystko dzięki wyjątkowemu, audiowizualnemu projektowi, który jest wspólnym dziełem Mercedes-Benz Polska i agencji Team X.

Pierwszym elementem konceptu jest mural, który powstał na ścianie jednego z pensjonatów, stojących tuż przy drodze prowadzącej z Chałup do Władysławowa. Na tym odcinku turyści powracający z weekendów i wakacji zwykle spędzają sporo czasu, mozolnie przesuwając się w sznurze innych samochodów.

Mural w warstwie graficznej nawiązuje do rodzinnych wakacji nad morzem, pokazaliśmy na nim naszą nową Klasę T, czyli mały van premium, w którym wygodnie może podróżować kilkuosobowa rodzina, z psem i sprzętem sportowym. Utrzymany jest w jasnej, pogodnej kolorystyce, ale to nie wszystko – wyjaśnia Piotr Wójcik z Mercedes-Benz Polska. – Zależało nam na tym, żeby nie poprzestać tylko na zwykłej reklamie pojazdu, ale wykorzystać specyfikę miejsca i kontekst. Każdy, kto miał okazję wracać z Helu, wie, ile czasu zajmuje odstanie w korku do Władysławowa, wspólnie z agencją Team X postanowiliśmy więc do tego nawiązać i umilić ten czas podróżującym.

ilustracjastrzałka

Stąd na muralu pojawił się kod QR, pod którym znajduje się specjalnie skomponowana playlista na Spotify – drugi element projektu. To około sześciu godzin niezwykle różnorodnej muzyki, dzięki której nawet stanie w korku brzmi doskonale. Znalazły się na niej utwory od aktualnych przebojów przez evergreeny popu, jazz, soul aż po klasykę rocka i hity lat 60. czy 80. Tak szeroki repertuar nawiązuje do hasła promującego Klasę T: życie nabiera rozmachu.

Klasa T, najnowszy mały van osobowy Mercedes-Benz, otwiera bowiem drogę do świata marki z gwiazdą wszystkim, którzy potrzebują więcej miejsca dla rodziny i wszystkiego, czego wymaga ich aktywne życie. Aż trzy punkty mocowania fotelików dziecięcych (dwa z tyłu i jedno z przodu), przesuwne drzwi po obu stronach kabiny i mnóstwo miejsca na sprzęt sportowy czy transporter do przewożenia domowego zwierzaka – to główne atuty, jeśli chodzi o wielofunkcyjną przestrzeń wewnątrz tego pojazdu.

Źródło: Mercedes-Benz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764