logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzyka do reklamy Credit Agricole nagrodzona

  PR 10.12.2021, przeczytano 1363 razy

Bank Credit Agricole wraz z agencją Just dostał nagrodę w konkursie niezależnej kreacji Kreatura oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy. Obie nagrody za utwór „Sailing”, nagrany przez Dawida Podsiadło, Aleksandra Świerkota i Julię Pietruchę, który bank wykorzystuje w swoich reklamach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/muzyka-do-reklamy-credit-agricole-nagrodzona,394105,artykul.html

Piąty rok z rzędu Credit Agricole wspólnie z agencją Just dostał nagrodę za komunikację podczas gali Kreatur, najstarszego konkursu kreatywnego branży reklamowej. W tym roku do tego wyróżnienia doszedł również prestiżowy Złoty Miecz, najcenniejsza nagroda przyznawana przez Klub Twórców Reklamy. W obu przypadkach doceniono nagrany dla banku utwór „Sailing”.

Cover „Sailing”, piosenki napisanej przez Sutherland Brothers, która stała się międzynarodowym hitem dzięki wykonaniu Roda Stewarta, został wyprodukowany przez Dawida Podsiadło oraz Aleksandra Świerkota. Podkład do niego stworzono w stu procentach z dźwięków plastikowych odpadów zebranych z bałtyckich plaż w ramach prowadzonej przez bank akcji #mniejplastiku. Utwór zaśpiewała niezwykle uzdolniona Julia Pietrucha.

Utwór „Sailing” Credit Agricole wykorzystał w kampanii reklamującej kartę z ekotworzywa. Jakość wykonania coveru, kreatywny proces jego tworzenia oraz to, jak bank użył go w różnych kanałach komunikacji, doceniło jury konkursów, przyznając Credit Agricole Kreaturę w kategorii Technika - Muzyka oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy w kategorii Craft/Use of licensed music.

Całą kampanię, w której ta piosenka odgrywała ważną rolę, Credit Agricole przygotował we współpracy z agencją Just.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764