logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MVGM wprowadza spójną tożsamość marki dla oddziałów w Europie

  PR 16.12.2022, przeczytano 783 razy
ilustracja

MVGM, działający na arenie międzynarodowej zarządca nieruchomości, prezentuje nową tożsamość marki. Hasło "Passion for People and Property" odzwierciedla najważniejsze wartości firmy, czyli głębokie zaangażowanie w sektorze nieruchomości i koncentrację na ludziach w procesie zarządczym. Holenderska spółka komunikuje jednolitą obietnicę marki i wprowadza nową identyfikację wizualną we wszystkich krajach, w których jest obecna – również w Polsce. Tym samym rozpoczyna kolejny etap rozwoju w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mvgm-wprowadza-spojna-tozsamosc-marki-dla-oddzialow-w-europie,398379,artykul.html

Po okresie dynamicznego wzrostu, obfitującego w liczne przejęcia, integracje spółek, otwarcia biur w nowych lokalizacjach oraz dalsze poszerzanie zakresu usług, MVGM ogłasza nową tożsamość korporacyjną, która stanowi kolejny kamień milowy na drodze do budowania pozycji lidera na europejskim rynku nieruchomości. Relaunch marki ma przyczynić się do umocnienia pozycji firmy i stworzenia jej wyrazistego wizerunku, nie tylko wśród partnerów biznesowych, ale także wśród pracowników i młodych talentów.

MVGM w ostatnich latach urosło do rangi jednego z największych europejskich dostawców usług dla sektora nieruchomości. Dzięki rozwojowi organicznemu i licznym przejęciom, zatrudnia obecnie łącznie ponad 1 500 pracowników w 41 lokalizacjach w 9 krajach, w tym w Holandii, Belgii, Czechach, Niemczech, Luksemburgu, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii. W Polsce firma zarządza wolumenem blisko 1,5 mln mkw. powierzchni biurowej, handlowej, magazynowej, mieszkaniowej i w ciągu 3 lat obecności na rodzimym rynku stała się jednym z pięciu największych zarządców nieruchomości komercyjnych w kraju.

- Obietnica marki „Passion for People and Property” odgrywa główną rolę w tożsamości marki. Chcemy podkreślić, że w naszej pracy najważniejsi są ludzie – nasi pracownicy, klienci, najemcy - mówi Janno de Haas, Prezes Zarządu, MVGM International.

Kluczowy przekaz firmy uzupełnia odświeżona identyfikacja wizualna, na którą składają się nowe logo, i styl graficzny materiałów, zmieniona kolorystyka oraz strony internetowe, spójne dla wszystkich europejskich oddziałów MVGM. Firma stawia także na jednolitą komunikację wartości i usług, która ma budować świadomość marki wśród jej odbiorców.

- Wypracowaliśmy swoją mocną pozycję w Polsce w oparciu o aktywne słuchanie właścicieli nieruchomości i najemców, odpowiadanie na ich potrzeby i wyzwania rynku, a także poprzez budowanie długofalowych, partnerskich relacji z klientami. Tożsamość marki doskonale oddaje nasze podejście zarówno do nieruchomości, jak i do ludzi. Nowe hasło oraz identyfikacja wizualna pozwolą nam efektywniej komunikować wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. - dodaje Łukasz Mazurczak, Dyrektor Zarządzający, MVGM Polska.

Źródło: MVGM

www.mvgm.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764