logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny

  PR 21.02.2020, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mvp-magazyn---nowy-serwis-i-szerszy-sklad-redakcyjny,385798,artykul.html

Lekkość i prostota

MVP Magazyn jest najsłynniejszym polskim tytułem poświęconym koszykówce. Od 2009 roku był jedynym magazynem koszykarskim wychodzącym w druku w cyklu miesięcznym, a obecnie jest dostępny wyłącznie online. Najnowsza odsłona serwisu została oparta na systemie zarządzania treścią Webflow i otrzymała minimalistyczną szatę graficzną. Wygląd portalu ogranicza się niemal wyłącznie do białego tła i granatowego fontu o prostym kroju.

- Naszym głównym celem była lekkość, szybkość i prostota. Wygoda użytkownika była priorytetem przy tworzeniu nowego serwisu. Po raz pierwszy odsłona MVPmagazyn.pl powstała z główną myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych, którzy generują aż 71% wszystkich odsłon. Unikamy też krzykliwych i nieestetycznych form reklamowych. Nasza strategia zakłada reklamy dopasowane do stylistyki strony oraz wykorzystanie content marketingu – mówi Jakub Roskosz, właściciel MVP Magazyn.

Nie tylko nowy serwis

Zmiany w MVP Magazyn obejmą również zespół redakcyjny.

- Do takich ekspertów koszykówki jak Michał Kajzerek, czy Grzegorz Kordylas chcemy przyciągnąć osoby o równie ogromnej wiedzy i dużym doświadczeniu. Do naszego zespołu dołączy niebawem aktywny zawodowo koszykarz, który w swoich felietonach będzie analizować wszystko to, co dzieje się w NBA z typowo koszykarskiej perspektywy. Otwieramy się też na format wideo. Szczegóły niebawem – dodaje Roskosz.

Szeroka społeczność

Przez lata obecności na rynku MVP Magazyn zyskał szerokie grono stałych odbiorców. Czytelnikami portalu są w zdecydowanej większości mężczyźni w wieku 18-35 lat, interesujący się oczywiście sportem, a także zdrowym trybem życia i streetwearem. MVP Magazyn jest również jedynym polskim portalem koszykarskim o tak szerokiej grupie fanów w mediach społecznościowych. Na samym Facebooku profil serwisu obserwuje niemal 81 tysięcy użytkowników, a społeczność jest bardzo zaangażowana.

- Nasze działania na Facebooku wytwarzają organiczny zasięg wynoszący średnio około pięć milionów miesięcznie – ujawnia Roskosz. - A na nowym portalu zamierzamy uzyskać ćwierć miliona unikalnych użytkowników już w pierwszym miesiącu – dodaje właściciel MVP Magazyn i wielki miłośnik koszykówki.

Źródło: MVP Magazyn

www.mvpmagazyn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764