logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MX6500e: moduł skanujący do drukarek Lexmark MS8100

  PR 22.05.2013, przeczytano 966 razy
ilustracjastrzałka

Lexmark wprowadza moduł MX6500e Multifunction Option, rozszerzający możliwości wielokrotnie nagradzanych i przeznaczonych dla grup roboczych drukarek monochromatycznych w celu dostarczenia systemu oferującego skanowanie, kopiowanie i opcje wykończeniowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mx6500e%3A-modul-skanujacy-do-drukarek-lexmark-ms8100,18787,artykul.html

Skaner łatwo integruje się z serią monochromatycznych drukarek laserowych MS8100* i posiada konstrukcję modułową, pozwalającą na adaptację drukarki do możliwości obiektu lub biura, by umożliwić efektywny przepływ dokumentów. Użytkownicy mogą w dogodny sposób umieścić drukarkę blisko miejsca pracy, szczególnie z uwagi na niewielką wysokość umożliwiającą łatwiejszy dostęp oraz swobodne serwisowanie.

The Lexmark MX6500e Multifunction Option to cechuje się znakomitymi osiągami oraz zaawansowaną funkcjonalnością zwiększającą produktywność użytkowników:

  • Dostęp za pośrednictwem 10,2 calowego ekranu dotykowego do zaawansowanych rozwiązań usprawniających procesy biznesowe: rozpoznawanie kodów kreskowych, skanowanie do sieci czy skanowanie do SharePointa.
  • Możliwość niezawodnego skanowania dużych paczek dokumentów (do 5,000 stron dziennie).
  • Obsługa szerokiej gamy nośników dzięki wytrzymałemu podajnikowi automatycznemu – od sztywnych kart identyfikacyjnych do cienkiego papieru przebitkowego.
  • Szybkie skanowanie dwustronne – do 88 stron na minutę.
  • Ochrona danych wrażliwych dzięki sieciowym protokołom bezpieczeństwa, szyfrowaniu danych oraz możliwości usuwania danych z dysku.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com

Dodatkowe informacje:

*Kompatybilność z monochromatycznymi drukarkami laserowymi MS810n/dn, MS811n/dn oraz MS812dn.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764